پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک 120 میلیون تومانی کارگران مازندرانی به زلزله‌زدگان جنوب کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زلزله اخیر استان هرمزگان سازمان بسیج کارگران و کارفرمایان سپاه کربلا با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان برای مردم زلزله زده کرده است.

وی افزود: در این مرحله حدود ۱۲۰ میلیون تومان اقلام ضروری برای مردم هرمزگان جمع‌آوری شده و توسط آماد سپاه کربلا به این استان ارسال می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا مازندران گفت:  قشر بسیج کارگری از توجه مردمی و در کنار آن‌ها بودن غافل نشد و در حد بضاعت اقدام به این عمل خداپسندانه کرد.

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه در کنار مردم است و خواهد بود و سعی می‌کنیم کمک اندکی را برای مردم عزیز استان هرمزگان داشته باشیم.

به گزارش فارس، این کمک‌های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهیه و جمع آوری شده، شامل مهمترین وسایل ضروری حال حاضر مردمان مناطق زلزله‌زده از جمله پنکه، کلمن آب و آب معدنی، اجاق گاز ، پتو و … است.

 /۸۶۰۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.