پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیّران برای زیرساخت‌های ورزش مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کمک و مساعدت حدود ۸۰ میلیارد تومانی خیّران ورزش‌یار این استان برای تشویق، حمایت از قهرمانان مدال‌آور و نیز زیرساخت‌های ورزشی در شهرهای استان خبر داد.

علی رجبی وندچالی امروز در آیین راه‌اندازی مجمع خیریاران ورزشی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در ۳ شهر مازندران، مجمع خیران ورزش‌یار راه‌اندازی شده است.

به گفته وی در برخی شهرهای دیگر نیز به صورت غیررسمی خیران ورزش‌یار در حمایت و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران اعزام به مسابقات و یا تیم‌های ورزشی و نیز کمک به زیرساخت‌های ورزشی مشارکت و کمک کردند.

وی افزود: مازندران جایگاه ویژه‌ای در معرفی قهرمانان و نیز مدال‌آوری در ورزش کشور دارد و باید قدر قهرمانان ورزشی و مربیان آنها که هرکدام در کشور و حتی سطح بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند، بدانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه وزارت ورزش برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و حفظ سلامت شهروندان جامعه کار می‌کند، تصریح کرد: در حقیقت ورزش، هزینه‌کردن برای امر سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها است.

رجبی با اشاره به اینکه تشکیل مجمع خیرین ورزش‌یار بهترین ایده و تصمیم در حوزه کمک‌دهی به ورزش بوده است، گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل انتظار است که دبیرخانه ثابت در این اداره تشکیل و ماموریت‌های محوله این مجمع نیز توسط اعضای هیات مدیره پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان گفت: با اعلام آمادگی اعضای مجمع خیران ورزش‌یار آمل برای تکمیل سالن تخصصی و چندمنظوره صخره نوردی شهرستان که از معدود سالن‌های کشوری است و چندین سال نیمه‌کاره مانده به این مجمع واگذار و پس از ساخت و طی تشریفات قانونی برای بهره‌برداری دوباره تحویل این مجمع شود.

رجبی گفت: نمونه این دست طرح‌های ورزشی در استان زیاد است و سرمایه‌گذارهای ورزشی و خیرانی در صورت اعلام آمادگی مورد حمایتی اداره ورزش قرار خواهند گرفت.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ ورزشکاران مازندرانی در مجموع ۳۶۴ مدال از مسابقات مهم بین‌المللی، آسیایی و جهانی در قالب حضور در تیم‌های ملی ایران افتخارآفرینی کردند که این تعداد کسب نشان، به اندازه حداقل ۲۰ استان کشور بوده است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.