پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۳ میلیارد تومانی خیران بابلی به زندانیان نیازمند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، خیران بابلی به زندانیان نیازمند در جشن گلریزان ۳ میلیارد تومان کمک کردند.

این مراسم با حضور مسؤولان و خیران برگزار شد که با کمک خیرین مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان برای کمک به زندانیان جمع‌آوری شد.

حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان بابل در این مراسم اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان به زندانیان نیازمند در بابل کمک شد که نسبت به سال ۹۹، افزایش ۳ برابری داشت.

وی افزود: این کمک‌ها به ۸۵ خانواده زندانی جمعا به مبلغ بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی و اجاره و ۱۳۰ خانواده‌ نیازمند در ماه رمضان سال ۱۴۰۰ جمعا مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان پرداخت شد. 

دادستان بابل اضافه کرد: همچنین در عید غدیر ۱۰۰ بسته کالا جمعا به ارزش ۳۵ میلیون تومان، ساخت کامل منزل برای خانواده مددجو به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان، توزیع سبد کالا جمعا در طول سال به تعداد یک‌هزار و ۶۰ بسته جمعا به ارزش ۳۱۸ میلیون تومان و کمک هزینه تحصیلی به فرزندان مددجو به تعداد ۱۱۵ خانواده به مبلغ ۴۷ میلیون تومان در سال گذشته داشتیم.

ملاکریمی تصریح کرد: در سال گذشته به تعداد ۱۰۰ خانواده در هفته دفاع مقدس به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و در هفته بسیج به ۱۰۰ خانواده ۱۰۰ میلیون تومان کمک شد.

وی یادآور شد: همچنین در کمک هزینه خرید جهیزیه نوعروسان به تعداد ۱۰ مورد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، در اجرای طرح مهربانی به تعداد ۲۰۰ بسته جمعا به مبلغ ۸۰ میلیون تومان، کمک به خانواده به مناسبت دهه فجر به تعداد ۲۰۰ خانواده جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

دادستان بابل اضافه کرد: همچنین توزیع سبد کالا به‌مناسبت روز پدر به تعداد ۲۰۰ بسته جمعا به مبلغ بیش از ۸۲ میلیون تومان، کمک به مناسبت عید نوروز به تعداد ۳۰۸ خانواده جمعا به مبلغ ۲۵۱ میلیون تومان از دیگر کمک‌ها بوده است.

وی در پایان با اعلام اینکه ۱۰۲ زندانی غیرعمد با کمک بیش از ۱.۴ میلیارد تومانی خیران از زندان آزاد شدند، گفت: با وساطت خیران، رضایت ۴ زندانی قصاص نفس اخذ و همچنین ۱۲ سری جهیزیه به ۱۲ نوعروس در طرح نسیم مهربانی اهدا شد.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.