پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد نداریم/ ضرورت همکاری خانواده‌ها در غربالگری دانش‌آموزان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قربانعلی سهرابی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: براساس
گزارش‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود ۱۰۷نفر مشکوک به کرونا اعلام شدند که البته این آمار براساس رده سنی است و ممکن است برخی دانش‌آموز نباشند.

وی با نگرانی از شرایط کرونایی، افزود: باتوجه به اینکه از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ بعد از ۲۵ ماه آموزش حضوری داریم موضوع مهم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: از آنجایی که آموزش همه دانش‌آموزان تا امتحانات به صورت حضوری باید باشد، مساله نخست رعایت فاصله گذاری بوده که همانند گذشته که به‌صورت گروه‌بندی و زمان‌بندی کمتر است، نبوده تاکید بر داشتن ماسک و رعایت تهویه در کلاس‌های درس است.

سهرابی با تاکید بر اینکه نکته مهم نگرانی خانواده‌ها و  رعایت مسائل بهداشتی و فردی است، تصریح کرد: در کنار همه معلمان در کنار مربیان بحث غربالگری دانش‌آموزان دارای علائم کرونا یا سرماخوردگی را در دستور کار دارند در مرحله اول خانواده‌ها بحث غربالگری را جدی گرفته و به ما کمک کنند تا دانش‌آموزان دارای علائم در کلاس‌های درس حضور نیابند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد نداریم، اضافه کرد: کلاس‌های درس در شبکه شاد موجود است و لازم است دانش‌آموزانی که به هر دلیلی حضور ندارند از شبکه شاد استفاده کنند تا عقب‌ماندگی آنان جبران شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: موضوع مهم دیگر مساله بعدی واکسیناسیون است که میزان واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال پایین و نگران‌کننده به‌شمار می‌رود.

سهرابی در پایان گفت: نیاز است همه در کنار هم با کمک یکدیگر این دوران را با سلامت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی سپری کنیم.
 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.