پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشیک نوروزی پایگاه‌های انتقال خون مازندران در نوروز ۱۴۰۰

0


ذوالفقار تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: معمولا اسفندماه جز ماه‌های پرمصرف خون است که در این زمینه نیاز است حضور اهداکنندگان در پایگاه‌های انتقال خون مازندران پررنگ باشد.

وی گفت: البته در روزهای کرونایی شاهد کاهش مراجعه بودیم که این روزها ضرورت حضور اهداکنندگان در پایگاه‌های انتقال خون بیش از گذشته احساس می‌شود.

مدیرکل انتقال خون مازندران به کشیک نوروزی پایگاه‌های انتقال خون استان اشاره کرد و گفت: اضافه کرد: پایگاه انتقال خون ساری روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است.

این مسؤول بیان کرد: پایگاه‌های انتقال خون شهرهای بابل و آمل نیز در روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ۱۴۰۰  از ساعت ۸ تا ۱۳ دایر است.

تقوی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون بهشهر و قائم‌شهر روزهای دوم،سوم و دوازدهم فروردین۱۴۰۰  از ساعت ۸ تا ۱۳ و پایگاه تنکاین روزهای دوم،سوم و دوازدهم فروردین۱۴۰۰  از ساعت ۸ تا ۱۲فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: پایگاه انتقال خون چالوس از ساعت ۸ تا ۱۳ روزهای دوم،سوم و دوازدهم فروردین۱۴۰۰، در شهرستان رامسر روزهای دوم،سوم و دوازدهم فروردین از ساعت ۸ تا ۱۳ و پایگاه انتقال خون شهرستان نور روز سوم فروردین  از ساعت ۸ تا ۱۲ فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران در پایان با تاکید بر حضور مستمر اهداکنندگان در پایگاه‌های انتقال خون، گفت: بیش از ۱۶ هزار بیمار خاص استان چشم انتظار خون‌های اهدایی هستند.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.