پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان نور

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی داداش تبار دراین باره اظهار کرد: پس از کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در شهرستان نور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی محل تولید ارزهای دیجیتالی را در یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای بخش چمستان از توابع شهرستان نور شناسایی کردند، گفت: اکیپ عملیاتی پلیس آگاهی و اطلاعات در بازرسی از محل مورد نظر و در یک عملیات موفق به کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از این واحد مسکونی واقع در حوزه پاسگاه بنفشه ده بخش چمستان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه  استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است، بیان کرد: پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد می‌کند.

این مسؤول از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، خبر داد و گفت: شهروندان برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان  با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 /۸۶۰۲۳/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.