پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف بیش از 5 تن انواع مواد مخدر در مازندران طی سال جاری

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به مناسبت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی در جشن انقلاب و در جمع کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت همه اقشار در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر مشارکت‌ اجتماعی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی و بلای خانمان‌سوز اعتیاد همه باید پای کار بیایند، گفت: با نقشه شوم دشمنان و سوداگران مرگ تعداد زیادی از نیروی انسانی و فعال جامعه درگیر مواد مخدر و اعتیاد هستند و همه باید تلاش کنیم تا سرباران جامعه به سربازان جامعه تبدیل شوند.

مظفری با اشاره به کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها در سال جاری، افزود:  با وجود همه سخت‌گیری‌ها، احکام قضایی و برخوردها بازهم کشفیات مواد مخدر در حال افزایش است و در سال جاری بیش از ۵ هزار خرده‌فروش مواد مخدر در استان دستگیر شدند و بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ پرونده قضایی در حوزه جرایم مواد مخدر در استان تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کسب رتبه‌برتر شورای هماهنگی استان در حوزه حقوقی و قضایی را در کشور تبریک گفت و اضافه کرد: با اقدامات صورت‌گرفته نرخ مرگ‌ و میر مواد مخدر در استان کاهش یافته و در حال حاضر در جایگاه ۲۸ کشور است.

به گزارش فارس، در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تلاش کارشناسان و همکاران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل شدند.

 / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.