پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشتی نفتی‌ها در اسکله بندرنوشهر پهلو گرفت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در غرب مازندران،  از تأمین بنزین و انتقال آن با کشتی از نکا به بندرنوشهر خبر داد و اظهار کرد: آنچه که وعده داده بودیم تحقق یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس گفت: با توجه به زیرساختارهای موجود در پایانه‌های نفتی شمال در نکا و وجود اسکله نفتی در بندر نوشهر و همچنین امکان استفاده از حمل و نقل دریایی در انتقال و توزیع فرآورده تصمیم گرفته شد به‌موازات نفت‌کش‌های جاده‌پیما در جهت تامین فرآورده  انبار استراتژیک نفت در چالوس (غرب مازندران)  در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار با توجه به اهمیت تامین سوخت جایگاه‌ها در پُرترددترین نقطه کشور این اقدام مهم با موفقیت علاوه بر رعایت استانداردهای ایمنی، فنی و زیست محیطی دریایی با همکاری سایر عوامل ذیربط انجام گرفت، تا شاهد سوخت‌رسانی مطلوب و بدون وقفه در منطقه باشیم. 

امانی خاطرنشان کرد: از منظر ارتقای سیستم ایمنی شاهد تسریع در روند تامین فرآورده، کاهش حوادث جاده‌ای، صرفه‌جویی در سوخت مصرفی و یارانه‌ای نفت‌کش‌های جاده‌پیما و همچنین کنترل ترافیک جاده‌ای  بوده که هریک از عوامل می‌تواند در سوخت‌رسانی بدون وقفه موثر باشد.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.