پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکز مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر در ساری و در ۲ سالن سینما سپهر و سینما کانون از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۶ عنوان فیلم در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در هر دو سینما نمایش خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: فیلم‌ها با موضوعات مختلف از جمله اجتماعی، ورزشی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و… در این دوره حضور دارند.

این مسوول تصریح کرد: مرد بازنده (محمدحسین مهدویان)، موقعیت مهدی ( هادی حجازی‌فر) باموضوع زندگی شهید مهدی باکری، دسته دختران (منیر قیدی) با موضوع مقاومت زنان در سال‌های ابتدایی جنگ، ضد (امیرعباس ربیعی) با موضوع یکی از حوادث ملتهب انقلاب اسلامی، بیرو (مرتضی علی‌عباس میرزایی) با موضوع زندگی علیرضا بیرانوند در ژانر ورزشی و  فیلم‌های مسعود کیمیایی و بهروز شعیبی هم در جشنواره حضور دارند.

این مسوول در ارتباط با سایت‌های فروش بلیط، بیان کرد: سینما تیکت، گیشه ۷ و ایران تیک برای فروش بلیط در نظر گرفته شده است.

زارع با تاکید بر ضرورت  توجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: باتوجه به این مهم ظرفیت ۵۰ درصدی در سالن‌های سینما لحاظ شده است.

وی در پایان گفت: قیمت بلیط، مطابق با فروش قبلی سینما بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان است.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.