پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چادر مصداق کامل و جامع حجاب مقدس فاطمی می باشد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر طی گفتگوی خبری بمناسبت روز عفاف و حجاب گفت: چادر مصداق کامل و جامع حجاب مقدس فاطمی میباشد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر ، حجت الاسلام نورالله نوری راد طی گفتگوی خبری که روز یکشنبه 21 تیر ماه 1394 به مناسبت روز عفاف و حجاب انجام شد گفت: درقرآن مجید است که خداوند در سوره احزاب آیه 59 به پیامبر فرمود: ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو چادرهایشان را بپوشند تا به عفت و پاکدامنی شناخته شوند تا از اذیت و آزار و تعرض هوسرانان در امان باشند

Copy of IMG_1866
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر افزود: آنچه که از مفاد گفتار دانشمندان لغت عرب و تعریف های واژه حجاب و چادر در یک نوعی پوشش گسترده و سرتاسری باوسعت کافی می باشد که زنان مسلمان با عفت از روی همه لباسهای خود می پوشند به گونه ای که تمامی لباس ها ، حجم اندام ، پستی و بلندی بدن و زیور آلات آنها مخفی نماید. بنابراین لباس و پوششهائی از قبیل مانتو ، مقنعه ، روسری ، بلوز و شلوار و چادر نازک و هرگونه پوششی که برجستگی بدن را نمایان کند وباعث خود نمائی و جلوه گری و نمایش چهره و اندام بانوان باشد از دایره تعریف حجاب و پوشش اسلامی خارج می باشد لذا با مسئله عفت و نجابت زن مسلمان و پیرو حضرت زهرا(س) منافات دارد و مسلمان بایست از این گونه پوششها پرهیر داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: چادر مصداق کامل و جامع تعریف جلباب و حجاب مقدس فاطمی (س) میباشد. پیشوای دین حضرت علی (ع) لزوم حجاب را برای بانوان این طور میفرماید: زن جذاب و دلبر است هرکس زن میگیرد او را در پوشش و حجاب کامل قرار دهد تا در انحصار شوهرش بوده ،مورد هوس و تعرض و بازیچه بیگانه قرار نگیرد.

 

ایشان در ادامه بیان داشت: دشمن با طرح اسلام زدائی و تسلط بر کشور های اسلامی درمنطقه خاورمیانه از قوی ترین شگرد و حربه شیطانی خود یعنی ترویج فساد ،بی عفتی و بی حجابی ، به کارگیری جاذبه های جنسی به دنبال فساد کشیدن جوانان جامعه اسلامی ایرانی بر آمده است. استکبار و استعمار چادر و حجاب زنان مسلمان را که حافظ و هویت و شخصیت آنان میباشد را نشانه گرفته است لذا با تضعیف عفاف فاطمی و ترویج آزادی و اختلاط و معاشرتهای بی قید و بند ، جوانان عزیز ما را که سرمایه های اصلی نظام اسلامی و مملکت هستند به سوی سقوط و نابودی می کشاند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.