پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشکسوت باشگاه نساجی| نساجی در این زمان حساس نیاز به کمک دارد

0


اصغر حبیب‌نژاد پیشکسوت فوتبال مازندران و بازیکن سابق نساجی درباره نتایج ضعیف نساجی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: نساجی ابتدای فصل بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داد و نتوانست به درستی تیم را برای فصل جدید جمع کند.

وی گفت: اشتباهات زیادی از ابتدای فصل تاکنون سبب شد تا نساجی به چنین روزی دچار شود.

پیشکسوت فوتبال مازندران افزود: اکنون نساجی برای رهایی از این وضعیت، نیاز به کمک دارد و همه باید کمک کنند تا نساجی از وضع موجود رهایی پیدا کند.

حبیب‌نژاد خواستار ورود مربیان باتجربه مازندرانی در این  وضعیت شد و گفت: مربیان زیادی در استان مازندران هستند که در طول این سال‌ها در لیگ‌برتر مورد توجه مدیران نساجی قرار نگرفتند ولی در این شرایط حساس نیاز است تا مربیان با دانش مازندران مانند یونس گرائیلی، بهرام اسماعیلی و مربیان با دانش استان که سوابق زیادی در فوتبال دارند با تشکیل شورای مشورتی برای آینده نساجی قدم بردارند.

این پیشکسوت فوتبال استان بیان کرد: نباید بگذاریم به این سادگی سهمیه استان مازندران در لیگ‌برتر فوتبال کشور از بین برود و باید همه باهم دست به دست هم بدهیم نساجی را از این وضع نجات بدهیم‌.

حبیب‌نژاد در پایان گفت: نساجی کمبود بازیکن دارد و نیاز است تا مدیران باشگاه بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کنند تا از لحاظ فنی هم علاوه بر بحث روان‌شناسی، تیم نساجی در نیم فصل دوم تقویت شود.

 /۸۶۰۵۹/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.