پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت‌های حوزه دریایی پس از انقلاب مایه افتخار است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دریادار با شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، اظهار کرد: به پیشرفت‌های حوزه دریایی کشور، پس از انقلاب افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه در حوزه دریایی، افزود:  نیاز به رشد و پیشرفت برای رسیدن به جایگاه لازم و در تراز انقلاب در حوزه‌های دریایی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در بخش آموزش و حضور اساتید دانش آموخته‌های دانشگاه‌های علوم دریایی خودمان به خودکفایی رسیدیم که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

محمدی لائینی اظهار کرد: گشت و گذارهای آبی ده‌ها هزار کیلومتری، سیر و سفرهایی با انجام ماموریت‌های امنیتی، حمل و نقل دریایی بدون نیاز به کشورهای دیگر و هم مقابله‌ای که با دزدان دریایی می‌شود، نمونه‌هایی قابل توجه از اقدامات حوزه دریایی است.

وی با اعلام اینکه ساخت زیردریایی‌ها و کشتی تولید داخل لطفی از سوی خداوند است، تصریح کرد:  موضوع مهم گزینش درست و ورود نیروهای سالم و درست در این بدنه است تا دلشان برای مملکت و دین بتپد و بتوانند سیستم را با افتخارات خود به اوج برسانند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری معتقد هستند که دهه هشتادی و نودی اگر در روحیه انقلابی بهتر از دهه هفتادی و شصتی‌ها نباشند کمتر از آن هم نیستند.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.