پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی کاله تقدیم هواداران/بازی با پیکان یا سایپا فرقی ندارد

0

بهروز عطایی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انصافا تماشاچیانی که از شهرهای مختلف مازندران، از هواداران تیم نساجی مازندران وشهروند ساری ودیگرشهرهای استان به آمل آمدند واز تیم کاله حمایت وتشویق کردند، خاضعانه از آنها تشکر می کنم واین پیروزی را تقدیم آنها می کنم.

وی ادامه داد: بخش دیگری از این موفقیت وپیروزی بزرگ را بازیکنان متعهد وسختکوش کاله رقم زدند که با شجاعت وجسارت خودشان به درسی خواستن را عملی کردند وموفق به شکست تیم پرمهره وعنوان دار خاتم اردکان شدند.

کاله از بازیهای برگشت مدعی شد

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه تیمش به یک روند رو به رشدی رسیده است، گفت: این روند رشد از مدتها قبل وبه خصوص از بازیهای مرحله برگشت شروع شده و حتی بازیکنان ما درمقابل تیم های مدعی وبا کیفیت بازی قابل قبولی ارائه می کردند.

عطایی، افزود: فکر می کنم در بازی دوم وهمچنین بازی اول برابر خاتم مستحق پیروزی بودیم و کاملا برابر این تیم برترمیدان بودیم وبا اطلاعاتی که از تیم وآنالیز از حریف داشتیم، به بهترین نحو ممکن به سود خودمان استفاده کردیم.

وی ادامه داد، خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها تیم کاله توانسته با کیفیتی که از خود دربازی ها بروز می دهد وحمایتی که از سوی مردم استان شده دوباره به جمع چهارتیم برتر لیگ برسد.

پیکان یا سایپا فرقی نمی کند

سرمربی تیم کاله مازندران درپاسخ به این پرسش خبرنگارمهر که دوست دارد در مرحله نیمه نهایی با کدام یک از تیم های سایپا یا پیکان تهران مسابقه دهد، گفت، درمرحله نیمه نهایی واقعا فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داشته باشید، همه تیم های صعود کننده به این مرحله دارای قابلیت ها وقدرت هستند و ما  آماده مصاف با هرتیمی دراین مرحله هستیم.

عطایی با اشاره به اینکه بعد از سالها وبا سیاست های مجموعه باشگاه کاله نتوانستیم بازیکنان ملی پوش وستاره جذب کنیم با بازیکنان جوان وگمنام به این مرحله رسیدیم، گفت، ما تا حد توان بازیکنان، تلاش خودمان را خواهیم داشت و حتی خیز ما برای صعود به فینال لیگ برتر هست که امیدواریم این مهم هم برای کاله دررقابتهای امسال محقق شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.