پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام رسای وفاداری مردم شرق مازندران به نظام + عکس و فیلم

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال درشهرها و بخش‌های استان مازندران اعلام کرد و بر همین اساس در شرق استان مازندران و در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه مردم ولایتمدار در مسیرهای مختلف راهپیمایی و با رهبری و ولایت و انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه  هم با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مسجد علوی به سمت میدان نماز – چهارراه پهلوان و میدان ۲۲بهمن را با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل پیوند و مراسم باسخنرانی شریعتی نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه یافت.

در شهرستان بهشهر هم مردم از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت راهپیمایی کرده و این مرلسم باسخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمود اندرزگو فرزند شهید بزرگوار اندرزگو و معاون امور مجلس و ارتباطات دولتی جامعه المصطفی العالمیه به پایان رسید.

 

مردم شهرستان نکا هم از مقابل سپاه (توپخانه سابق) تا میدان جانبازان را با مشت های گره کرده راهپیمایی کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب نشان دادن و این‌مراسم باسخنرانی عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا برگزار شد.

* حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شگفتی آفرین و لبیک به رهبری بود

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن امسال از همه سال‌ها متفاوت است چرا که‌‌ مظهر وحدت است و آمدیم تا به دشمنان نشان دهیم که مردم به انقلاب، روحانیون اعتقاد دارند و شاید اختلاف سلیقه بین مردم وجود داشته باشد، اما جنگ و جدالی ندارند و به ندای رهبری و شهدا لبیک گفته و دنیا را شگفت زده خواهند کرد.

وی افزود: ما دشمن را با اتحاد خود مایوس کرده و به شکست می‌رسانیم و صدای الله اکبر ما امسال پرشورتر از همیشه بود تا نشان دهیم اتحاد مهمترین اصل برای انقلاب ماست و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه حاضر شدیم و هیچ مساله‌ای ما را از ادامه راه انقلاب باز نخواهد داشت.

* آمدیم چون در قبال انقلاب و رهبری مسؤولیم

مسعودی هم از دیگر شهروندان شرق مازندران با بیان اینکه آمدیم چون در قبال انقلاب و رهبری مسوولیم، به خبرنگار فارس گفت: ملت ما در همه ۴۴ سال گذشته این انقلاب با همت والای خود و غیرت ایرانی پای انقلاب ایستاده و مقتدرانه در راهپیمایی های مختلف در گرما و سرما حضور یافت تا اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارد.
وی اظهار کرد: مردم‌ امسال هم همچون همیشه پر شور آمدند تا اعلام کنند که وحدت و همبستگی ما همان وحدت اول انقلاب است و همچنان که ۸ سال بدون هیچ کمکی در برابر رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و کشورهای مختلفی که از عراق حمایت کردند، ایستادیم، اکنون هم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده ایم و برخی ناملایمتی‌ها خللی در ادامه راه انقلاب ما وارد نمی‌کند.

این شهروند نکایی گفت: مروم ما مردان مرد میدان‌اند که همواره استوار ایستاده‌اند و هراسی از دشمن نخواهند داشت، چرا که انقلاب دریچه حدیدی به روی ما گشود و چهل و چهار سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر  گذاشت و دشمنان نمی‌توانند با برخی تحریکات ما را در اختیار بگیرند، چرا که ما تابع امام و رهبری و شهداییم و پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم.

* نسل جدید انقلاب مدافع ایران اسلامی به عنوان‌حرم است

عموزاد یکی از دانش آموزان گلوگاهی هم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انزجار خود را از دشمنان و ایادی کفر اعلام‌ کرد و به خبرنگار فارس گفت: مروم همواره حامی انقلاب و رهبری بوده و هستند و در ادامه راه انقلاب هم این تبعیت همچون همیشه وجود دارد.

وی افزود: دشمنان از ناچاری و درماندگی، برنامه های ضدایرانی را شروع کرده‌اند و اغتشاشات اخیر هم بازی بچه گانه دشمن بود، اما دشمن و آمریکا و اسرائیل بدانند که هیچ گاه نمی توانند بر اراده محکم ملت ما چیره شوند و نسل جدید انقلاب مدافع ایران اسلامی به عنوان‌ حرم است.

 

 

 

عموزاد گفت: برای تحکیم میثاق با رهبری و امام و شهدا و وحدت ملی، همراه با سیل خروشان ملت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن فعالانه شرکت کردیم تا دشمنان را مایوس و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشیم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.