پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده مدیران متخلف با قاطعیت در حال رسیدگی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی دادگستری استان بر ضرورت نظارت بر ساخت‌وسازها و پیشگیری از تضییع حقوق بیت‌المال تاکید کرد و گفت: روسای دادگستری و دادستان‌ها باید نسبت به موضوعات شهری خود اشراف داشته باشند و با رویکرد پیشگیرانه و در مرحله بعد با نگاه مسوولانه و بدون مماشات با تخلفات برخورد کنند.

وی توجه به دستورالعمل‌های قوه قضائیه توسط روسا و دادستان‌ها را مورد توجه قرارداد و گفت: سفر اخیر رئیس قوه قضائیه  به استان می‌تواند گره‌گشای برخی سهل‌انگاری‌های مدیران  باشد و در این راستا نظارت بر حسن اجرای امور باید در دستور کار روسا و دادستان‌ها قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم اراضی کشاورزی به ویلای آن‌چنانی افراد خاص تبدیل شود، تصریح کرد:حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی وملی وظیفه همه ماست  و دستگاه قضایی قاطعانه پیگیر حقوق مردم است.

اکبری بیان کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز نقش مهم پیشگیری بر کسی پوشیده نیست مسلما اقدامات پیشگیرانه در کاهش بسیاری از هزینه‌ها موثراست .

وی افزود: پرونده مدیران متخلف باید با قاطعیت بیشتر و رعایت عدل و انصاف مورد رسیدگی قرار گیرد و نباید بگذاریم بیت‌المال تضییع و حقوق مردم نادیده گرفته شود.

رئیس کل دادگستری مازندران به مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی وموانع پیشرفت استان اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی، شناسایی و تلاش در جهت مشکلات شهرک های صنعتی باید توسط روسا و دادستان‌ها پیگیری شود و دادستان مرکز استان با جدیت به این مساله ورود کند؛ به‌ طوری‌که در راستای عمل به شعارسال با همفکری و طرح  به موقع موضوعات، اقدامات شایسته در حمایت از تولید در استان داشته باشیم.

اکبری گفت: درجهت پیشگیری از بروز بسیاری تخلفات در شهرهای بندری، دادستان‌ها بر عملکرد بنادر، نظارت مستمر و ماهانه داشته باشند و گزارش این بازدیدها را به صورت منظم به استان ارائه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.