پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرهیز از تردد و توقف در محورهای کوهستانی شمال کشور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان، اظهار کرد: موج سفرهای تابستانی در راه جاده‌های شمال خواهد بود و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده‌است.

وی افزود: قطعا شاهد ترافیک سنگینی در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه خواهیم بود که لازم است هشدارها و توصیه‌ها جدی گرفته شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هدف از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها سهولت در تردد رانندگان خواهد بود، تصریح کرد: باتوجه به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیل لازم است به زمان محدودیت‌ها توجه شود.

این مسؤول با هشدار نسبت به پرهیز از توقف و ترددهای غیرضروری در مناطق حادثه‌خیز مازندران، خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق کوهستانی استان احتمال ریزش سنگ و رانش وجود دارد که ضرورت دارد از توقف در این مناطق خودداری شود.

جهان‌تاب یادآور شد: هر دو ساعت رانندگی باید ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند که باید رانندگان به این مهم توجه کنند تا از بروز تصادفات جلوگیری به عمل آید؛ چراکه طی روزهای گذشته شاهد افزایش تصادفات به‌دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بودیم که لازم است به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر بحث ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است که درصورت ارتکاب رانندگان به دو تخلف حادثه‌ساز خودرو تا ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه توجه به بحث مدیریت سفربرای رانندگان ضروری است، گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.