پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت عیدی به خانواده‌های مسیحی مددجوی کمیته امداد مازندران

0

سیدموسی عمادی‌ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: به‌مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی به خانواده‌های مسیحی مددجوی این نهاد یک میلیون تومان عیدی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در غرب مازندران دو شهرستان خانواده کلیمی و مسیحی زندگی می‌کنند، گفت: اقلیت‌های دینی استان در دو شهرستان تنکابن  و نوشهر زندگی می‌کنند که امسال به برکت روز چهارم دی ماه سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) از سوی کمیته  امداد امام خمینی استان در قالب طرح مفتاح‌الجنه به مددجویان اقلیت‌های دینی عیدی روز میلاد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران  با بیان اینکه در سراسر کشور این طرح امروز اجرا شده است،اضافه کرد: مازندران دو شهرستان عیدی رو پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه همه خانواه نیارمند اقلیت دینی مدجوی این نهاد از خدمات ۲۶ گانه کمیته امداد برخوردار می‌شوند، افزود: این خدمات شامل مستمری، مسکن، وام قرض‌الحسنه و … است و هیچ تفاوتی بین این افراد و سایر مددجویان وجود ندارد.

عمادی تصریح کرد: همچنین امروز روسای کمیته امداد این دو تا شهرستان به صورت میدانی دیداری با این خانواده‌ها خواهند داشت و میلاد حضرت مسیح را به آنان تبریک خواهند گفت.

وی افزود: ۱۰خانواده تحت حمایت کمیته امداد مازندران از اقلیت‌های دینی هستند.

 /۸۶۰۳۱/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.