پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پدر شهید مدافع حرم: آشوب‌گران دوست انقلاب اسلامی و ایرانی‌ها نیستند

0

اصغر رجایی‌فر  پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: ۷۱ سال از خداوند عمر می‌گیرم و ۲۷ سال از عمرم در زمان طاغوت و  ۴۳ سال در انقلاب  اسلامی سپری شد به عینه دورانی که با ستم و زور و بدون هیچ اختیاری را گذراندیم را لمس کردم.

وی با بیان اینکه ما بُلف نمی‌زنیم، گفت: آن زمان طوری بود که اصلا خبر نداشتیم در مملکت چه خبر است و مسؤولان نیز یک جانبه کار می‌کردند و  مردم حق دخالت در امور نداشتند.

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر اضافه کرد: در دوران انقلاب اسلامی این مردم هستند که سرنوشت مملکت ‌را رقم می‌زنند و ما هم برای حفظ قرآن و اسلام هم حرف نخست را در جهان می‌زنیم.

رجایی‌فر با اشاره به اینکه دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، افزود: پس از آن  فرزندان ما برای دفاع از جایگاه مقدس حرم زینب(س) فرزندان به آن سوی مرزها رفتند تا هم حرم و هم حریم باقی بماند.

وی تصریح کرد: جوانان ما بدانند اینها ی که کشور را به آشوب می‌کشانند، دیگر دوست انقلاب اسلامی و ایرانی نیستند چون تجربه نشان داده، اکنون این توطئه‌ها را انجام می‌دهند تا دوباره بر کشور ما مسلط شوند و سرنوشت قدیم را تکرار کنند.

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر یادآور شد: جوانان ما خون دادند تا ما زندگی سالم داشته باشیم و دین‌مان برقرار باشد و نباید خون آنها را نادیده بگیریم.

وی اظهار کرد: به عنوان پدر شهید اعلام می‌کنم کسانی که آشوب می‌کنند؛ جیره‌خوار آمریکا هستند دشمنانی که افغانستان، عراق و سوریه را به نابودی کشیدند و ۷۰ سال است دارند خون فلسطینی‌ها را می‌خورند اما دشمنان ما بدانند که ما هیچ‌گاه نمی‌گذاریم حزب الشیطان بیاید و حزب‌الله را از بین ببرد.

رجایی‌فر با تاکید بر اینکه اگر ما کوتاه نیاییم، پیروزی ما حتمی است، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید ثابت قدم باشیم به این دلیل که فرزندان ما برای دفاع از راه اسلام راهی جبهه و جنگ شدند و یک تکه استخوان‌شان برگشت و  ما خدا را شاکریم جوانان عزیز ما جیره‌خوار هیچ احدی نیستند و از خدا می‌خواهیم تا آخرین لحظه برای دفاع از اسلام و قرآن بمانیم.

به گزارش فارس، شهید حسن رجایی‌فر از شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان سوریه بود که در اردیبهشت سال ۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.