پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پدری برای ۲۵۰ یتیم/رفع مشکل جز بهترین لحظات زندگیم است

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها شنیدن مهربانی و نوع‌دوستی مردم به همنوعان خود جز خبرهای خوشی است که از گوشه و کنار کشور شنیده می‌شود و همین موضوع توانسته حس امید را به‌ویژه در دل نیازمندان روشن نگه دارد.

از همان روزهای نخست شروع کرونا خیران و جهادگران با شنیدن هر مشکلی وارد میدان شدند تا بتوانند آلام و دردهای همنوعان خود را تسکین دهند و از همان زمان تاکنون همچنان این کمک‌ها و مهربانی‌ها ادامه داشت و داد.

نکته مهم این است خیران و جهادگرانی که در این مسیر وارد شدند اعتقاد دارند بر آنان تکلیف دارند و هرچه دارند نیز مدیون حرکت در این مسیر است.

سیدصادق موسوی مدیر نمایندگی ایران خودرو در شهرستان بابل که تاکنون ۲۵۰ یتیم را زیرپوشش خود دارد و اعتقاد دارد هر چه در زندگیش دارد به‌واسطه کمک‌هایی بوده که داشته و در این مقطع وارد میدان شده است.

این خیر را یتیم‌های زیرپوشش به‌عنوان پدر می‌شناسند؛ پدری که معتقد است هیچ لذتی بالاتر و فراتر از کمک به نیازمندان نیست و رفع مشکل مردم جزء بهترین لحظات زندگی‌اش بوده و باید تلاش کنیم درحد توان  در این شرایط سخت به کمک مردم بشتابیم.

سیدصادق موسوی این خیر در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: قبل از شرایط کرونایی حامی ۸۳ یتیم بودم که اکنون حامی ۲۵۰ یتیم هستم.

ما به دنبال دستگیری هستیم؛ دستگیری از نیازمندانی که در این شرایط کرونایی روزهای تلخی را تجربه می‌کنند.

این خیر اضافه می‌کند: همچنین در ماه مبارک رمضان توزیع ۳۰۰ سبد کالا را نیز در دستور کار داریم که در این شب‌ها بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

در کنار تامین هزینه‌های ایتام، توزیع بسته‌های معیشتی، بحث خرید و توزیع وسایل بهداشتی و درمانی ساخت ۶ واحد مسکونی نیز درحال ساخت است.

موسوی با بیان اینکه همه یتیم‌ها روزی دارند و در واقع ما در روزهای آنان شریک هستیم، تصریح می‌کند: امیدواریم هیچ نیازمندی نباشد همه و در آرامش باشند.

وی خاطرنشان می‌کند: همچنین در ماه مبارک رمضان هر سال آرزوی چند یتیم برآورده می‌شوند که این روزها جر بهترین روزهای عمرم است و خوشحال هستم در تمام این خوشی‌ها سهم دارم.

موسوی یادآور می‌شود: ۱۶ سال پیش با حمایت و سرپرستی از ۱۴ یتیم وارد این عرصه شدم و اکنون حامی ۲۵۰ یتیم هستم؛ خدا را شاکرم که در این مسیر قدم گذاشتم و هستم.

 /۸۶۰۳۴/ج/ر




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.