پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان‌سازی است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی با بسیجیان که در حسینیه شهدای سپاه بابل برگزار شد، به نقش پایگاه‌های بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: مساجد امروز باید محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و … قرار گیرد، پایگاه‌های بسیج با محوریت قرار دادن مساجد باید کارگاه انسان سازی است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان با هدف قرار دادن نسل نوجوان و جوانان درصدد ضربه ضردن به جمهوری اسلامی هستند، افزود:دشمنان به دنبال گسست در بین نسل جوان و نسل گذشته هستند و نباید گذاشت به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به تشکیل محله مهدوی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات موجود در محلات بدست خود اهالی حل و فصل می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه مساجدی که فعال هستند در عرصه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان موفق‌تر عمل می‌کنند و بسیجیان بیشتری را در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار میگیرند، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا مردم مساجد را امین خود قرار داده و برای حل تمامی مشکلات خود به مساجد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه با اجرایی کردن طرح محله مهدوی در مساجد می‌توانند در ایفای نقش آموزشی و تربیتی خود در جذب جوانان و حضور فعال شان در محلات اقدامات مثبت و ارزنده تری انجام دهند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: مساجد باید نقش تربیتی و آموزشی را بدرستی ایفا کرده و اگر بتوانند به این مهم دست یابند تاثیر به سزایی در تربیت نسل‌های آینده خواهند داشت.

 /۸۶۰۴۱/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.