پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاداش صرفه‌جویی به بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: بیش از یک میلیون مشترک گاز طبیعی در استان از پاداش صرفه‌جویی برخوردار می‌شوند.

قاسم مایلی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه دولت در خردادماه سال ۱۴۰۲، مقرر شد از نیمه آذرماه تا نیمه اسفندماه، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۲۶ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

وی ابراز خرسندی کرد و افزود: با همراهی بسیار خوبی که مردم در این زمینه انجام دادند، به‌رغم سرمای زمستان پارسال به ‌ویژه در بهمن و اسفندماه، بیش از یک میلیون و ۴ هزار ۵۸۷ مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: بر اساس مشوق‌های ابلاغی به‌منظور تشویق مشترکین به مدیریت مصرف، مبلغ ۲ هزار ۴۹۷ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۵۳۲ ریال پاداش صرفه‌جویی به مشترکینی که مصرف گاز خود را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۱، کاهش داده‌اند، تعلق می‌گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی به عنوان یکی از نعمات الهی، موجب دسترسی بیشتر هموطنان در اقصی نقاط کشور به این انرژی می‌گردد، بنابراین ضرورت دارد تمامی مصرف‌کنندگان با رعایت الگوی مصرف زمینه صرفه‌جویی را فراهم نمایند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.