پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت نساجی با شکست در آبادان بحرانی‌تر شد/ بوی سقوط می‌آید!

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال صنعت نفت از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر بیست‌ودوم فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه جهان پهلوان تختی با حضور تماشاگر، میزبان تیم نساجی مازندران بود.

نساجی که در تیم فصل دوم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و هواداران این تیم همچنان در حسرت برد هستند، با تغییر سرمربی هم نتوانستند به بحران خود پایان دهند و در این دیدار هم در نهایت با نتیجه چهار بر صفر بازی را به تیم انتهای جدولی واگذار کردند تا حالا نساجی هم جزو گزینه‌های سقوط باشد.

نیمه نخست این دیدار هر دو تیم محتاطانه رقابت را آغاز و به پایان رساندند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم این دیدار نساجی با یک عملکرد ضعیف چهار گل از میزبان خود دریافت کرد تا شکستی دیگر در کارنامه تیم بد این فصل نساجی ثبت شود.

نفتی‌ها با این برد فاصله خود را با تیم چهاردهم جدول (مس کرمان ۲۱ امتیازی) به یک امتیاز تقلیل دادند تا امیدشان برای بقا در لیگ پر رنگ تر شود و نساجی هم با این شکست فاصله اش با مرز سقوط به ۵ امتیاز رسید و حالا شرایط نساجی سخت تر از قبل شد.

عبدالله ویسی برای این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، رحیم آلبوغبیش(۸۵ حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی(۸۱ حکیم نصاری)، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، فردین یوسفی(۷۲ محمدرضا جلیل مزهر)، مهدی ممی زاده، یوسف وکیا(۸۵ عباس بوعذار)، فیاض میردورقی و شاروف موخوتدینوف(۴۶ حسن بیت سعید) را به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا حقیقی، احسان قهاری، ایوب کلانتری(۵۹ رضا جعفری)، علی شجاعی، حسین زامهران، علی داوران(۵۹ سعید غلامعلی بیگی)، حامد شیری، آداما نیان(۴۶ عبدالکریم اسلامی)، متین کریم زاده، محمدرضا مهدی زاده، محمد شریفی(۵۹ اکبر صادقی) بازیکنان ارنج شده کارلوس اینارجوس هرناندز در رقابت با نفتی ها بودند.

محمدحسین ترابیان با کمک های محمد راهی، امین قدیری و مهدی اجاقی قضاوت این دیدار و نادر جعفری نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

محمد شریفی در دقیقه ۱۹ و متین کریم زاده(۷۵) از تیم نساجی مازندران و یوسف وکیا در دقیقه ۵۶ و محمدرضا جلیل مزهر(۹۰) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۲۰ امتیاز موقتا در رده ۱۵ و تیم نساجی مازندران با ۲۵ امتیاز موقتا در رده دوازدهم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند.

*تاوان شکست سنگین در آبادان/ جریمه ۱۰ درصدی اعضای باشگاه نساجی

با اعلام ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پی کسب نتایج ضعیف در نیم‌فصل دوم و ناکامی‌های ادامه‌دار، تمام اعضای باشگاه نساجی ۱۰ درصد جریمه شدند.

وی ضمن عذرخواهی از هواداران، بیان کرد: نگاه ما به آینده امیدوارانه است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حضور آبرومندانه در فصل پیش‌رو و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.