پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورود دستگاه قضایی مازندران برای حل مشکل جاده «میرود – چپکرود»

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس کل دادگستری مازندران برای حل مشکل جاده دسترسی میرود – چپکرود در شهرستان جویبار طی بازدید میدانی از نزدیک در روند مشکلات این مسیر قرار گرفت و با بیان اینکه این پروژه چندین سال است متوقف شده و بلاتکلیف مانده، گفت: باید اقدامات لازم در راستای توسعه و تسهیل مسیر دسترسی مردم منطقه با در نظر گرفتن اصل قانون انجام شود.

عباس پوریانی در بازدید از جاده دسترسی میرود – چپکرود افزود: یکی از مناطق آزاد تجاری-صنعتی استان مازندران در منطقه میرود تا چپکرود واقع است که بخشی از آن به جویبار و بخشی به بهنمیر متصل است. متاسفانه در راستای توسعه و آبادانی استان، فرایند تکمیل پروژه جاده دسترسی میرود – چپکرود و احداث راه دسترسی به منطقه آزاد، چندین سال است متوقف شده و بلاتکلیف مانده است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: باید ضمن توجه به اجرای دقیق قانون، بررسی و پیگیری لازم جهت تعیین تکلیف و حل مشکلات این پروژه صورت گیرد، همچنین با توجه به مشکلات موجود در این پروژه و مخالفت برخی دستگاه های اجرایی مبنی بر ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ضمن بررسی دقیق، اقدامات لازم در راستای توسعه و تسهیل مسیر دسترسی مردم منطقه با در نظر گرفتن مُرِّ قانون انجام شود.

پوریانی افزود: دستگاه قضایی استان در مسیر پیشرفت و توسعه استان حامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و در راستای رفع موانع در چهارچوب قانون اهتمام خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید پای صحبت مردم و اهالی منطقه نشست و ضمن استماع سخنان فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس، مشکلات مبتلابه شهرستان را در این راستا جویا شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.