پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزش و جوانان مازندران به موضوع ازدواج و حمایت از جوانان نگاه ویژه دارد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف مشاوره ازدواج و جوانان اقدامی مثبت برای تحقق اهداف است و دستگاه ورزش و جوانان به موضوع ازدواج، پیشگیری از طلاق و حمایت از جوانان توجه ویژه دارد.

علی رجبی امروز ۲۴ خرداد در نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز خدمات مشاوره جوانان استان مازندران در ادامه ویژه برنامه‌های «وصال شیرین»، اظهار کرد: دستگاه ورزش و جوانان ظرفیت خوبی برای همکاری با مراکز مشاوره نه تنها در حوزه جوانان بلکه در حوزه ورزش نیز دارد.

وی حضور روانشناسان و مشاوران در کنار باشگاه‌های ورزشی را در عملکرد بهتر ورزشکاران تاثیرگذار دانست و گفت: خلاقیت در حوزه روانشناسی موضوع مهمی است و آنهایی که دستاوردهای بزرگ داشتند کار متفاوت انجام دادند.

رجبی به اهمیت موضوع مشاوره ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: در حوزه روان شناسی حوزه جوانان و ازدواج اعتبارات خوبی جذب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بیان کرد: تلاش‌ها و اقدامات روان‌شناسان و مشاوران در کم کردن آسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ‌گاه به دید مردم نیاید و قطعا در آینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت‌، لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

رجبی به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی در حوزه جوانان و ازدواج اشاره کرد و گفت: آموزش می‌تواند ما را به جایگاه بالاتر و بهتری برساند.

وی افزود: مراکز مشاوره جوانان در حوزه ورزش، ازدواج و اشاعه اخلاق جوانمردی و ترویج این موضوعات با مشاوره‌های صحیح می‌توانند تاثیر گذار باشند.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان در این مراسم نیز اظهار کرد: این نشست با هدف دانش افزایی مراکز مشاوره جوانان صورت گرفته است و معتقدیم موضوع ازدواج جوانان راهبرد مهم جامعه است و در مسیر افزایش ازدواج  نیازمند تلاش مراکز مشاوره هستیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان ادامه داد: علم روانشناسی یک علم جهانی است اما یافته‌های بومی نیز در این زمینه داریم که با روش‌های نوین می‌شود این موضوع را در استان پایه‌ریزی کرد.

وی بیان کرد: تولید محتوای فرهنگی و آموزشی توسط شما مشاوران می‌تواند بازخورد خوبی در حوزه جوانان و ازدواج در بین ورزشکاران نیز داشته باشد.

ییلاقی گفت: موضوع ازدواج، پیشگیری از طلاق و حمایت از جوانان موارد مهمی است که مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران است.

در حاشیه این مراسم کارگاه تشریح سامانه همراه و تمدید مجوزها برگزار شد و در پایان این نشست نیز از مدیران مراکز مشاوره با حضور دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.