پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وداع باشکوه مردمی با پیکر شهید مدافع حرم در سوادکوه + عکس

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم استقبال از پیکر شهید پاسدار مدافع حرم مجتبی برسنجی عصر چهارشنبه در میدان سردار سلیمانی پل‌سفید، میدان امام خمینی شهر زیراب و مراسم وداع مردمی با شهید در محوطه امام‌زاده عبدالحق زیراب سوادکوه برگزار شد.

*پیام حضور گسترده در استقبال از پیکر شهید مدافع حرم

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تقدیر از حضور مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با شهید مجتبی برسنجی، گفت: شهرستان سوادکوه تمام قد برای شهید مجتبی برسنجی ایستاد.

سید‌موسی حسین‌نژاد، افزود: حضور گسترده مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید برسنجی این پیام را به دنیا مخابره کرد که با همه تهدیدات و موانعی که ایجاد کردند، مردم برای احترام به شهید مدافع حرم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام‌قد ایستادند.

* سرشاخه‌های ارتش امام عصر

 

سخنران مراسم وداع مردمی با پیکر شهید مجتبی برسنجی با اشاره به اینکه شهید مجتبی برسنجی آگاهانه این راه را انتخاب کرد، گفت: شهید برسنجی، سرباز دلاور، شجاع و‌ بی‌ادعا بود.

وجیه الله مرادی که از فرماندهان مدافعان حرم است به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی شهدا، ولایت ‌مداری است و ولایت‌شعاری و ولایت‌مداری با هم متفاوت است و ولایت‌شعاران تا زمانی که مطابق سلیقه آنها باشد، ولایت‌شعار هستند و اگر بر طبق سلایقشان نباشد، رویگردان می‌شوند ولی ولایت‌مداران سمعا و طاعتا مدافع ولایت هستند.

وی خاطر نشان کرد:شهید مجتبی برسنجی با عشق به امام حسین شربت شهادت را نوشید و ولایت‌مداری از شاخص‌های این سرباز بود.

 

مرادی با بیان اینکه شجاعت و دفاع از اسلام و انقلاب در میادین پرخطر و اخلاص از ویژگی‌های دیگر شهدا است، اظهار کرد: شهدا ادعا نداشتند و عملگرا بودند و مخلصانه و بی‌ادعا برای رضای خدا عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار و زمینه‌سازی انتظار از ویژگی دیگر شهدا و مدافعان حرم و این شهید بود، افزود: انتظار همراه با حرکت و آماده‌کردن جامعه برای ظهور است و مدافعان حرم سرشاخه‌های ارتش اسلامی برای انقلاب امام عصر(عج) را شکل دادند‌.

مرادی با بیان اینکه اسطوره ملت ایران حاج قاسم سلیمانی میدان‌داری کرد و پرچم ولایت‌مدارای با حضور ملیت‌های مختلف در دفاع از حرم برافراشت، گفت: برخی‌ها مرعوب دشمن شدند و خواستند به دشمن باج بدهند تا امتیاز بگیرند ولی عقب‌نشینی در برابر دشمن باعث پیشروی کیلومتری آنان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.