پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وحدت دولت و مجلس، پشتوانه محکمی برای مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و تعامل نیروهای وفادار به میهن و دوستدار ارزش‌های شناخته شدۀ انقلاب اسلامی چون استکبارستیزی، مردم‌دوستی، صلح طلبی، همزیستی مسالمت آمیز و تلاش برای رفع محرومیت‌ها و کار انقلابی و جهادی می‌تواند پشتوانه نظام سیاسی و مُحرک انگیزه‌های مردمی در جهت صیانت از یکپارچگی نظام اسلامی باشد.

دکتر حسن حسن نتاج امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تنفیذ رأی ملت از سوی مقام معظم رهبری و تحلیف آن در مجلس شورای اسلامی می‌توان انتظار داشت که این وحدت و تعامل دولت و مجلس و همه نیروهای وفادار به انقلاب پشتوانه محکمی برای دولت آقای دکتر پزشکیان در سیاست داخلی و خارجی  و مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به رتبه قابل قبولی در اقتدار و اعتبار جهانی رسیده و در قبال زورگویی قدرت‌های سلطه‌گر، با اتکاء به مردم و ارادۀ نافذ حق تعالی، محکم و استوار ایستاده است.

حسن نتاج گفت: جمهوری اسلامی مستظهر به حمایت و پشتوانه مردمی است که از زمان انقلاب اسلامی با انواع تهدیدهای درون و بیرون از مرزهای کشور مواجه شدند و با اتحاد و همدلی توانستند امنیت پایدار را تأمین نمایند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظام سلامت بارها ثابت کرده است که در مقابل تحریم های دولت آمریکا و دیگر متحدانش با قدرت ایستاده است و با توجه به پیشرفت‌های پزشکی بسیاری از این تهدیدات به فرصت تبدیل شده است و  بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی کشور ما در بسیاری از بخش ها رتبه برتر منطقه را دارد.

دکتر حسن نتاج ابراز امیدواری کرد تعامل دولت و مجلس، خود را در رأی به کابینه نشان دهد، که پیام آن، فرصت هرگونه سوءاستفاده دشمنان استقلال، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را سلب نماید.

 

.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.