پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری 68طرح اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت الاسلام بشیر عالیشاه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه فجر از تحویل ۴۶ واحد مسکن مددجویی خبر داد و اظهار کرد: این واحدهای مسکونی به‌طور میانگین به مساحت ۵۰ متر مریع با مشارکت بسیج سازندگی، خیران، بستگان و آورده خانواده مددجویان ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه۵۰ مرکز نیکوکاری در دهه فجر در استان افتتاح می‌شود،گفت:  مراکز نیکوکاری به‌منظور تسریع در ارائه خدمات و با محوریت مساجد ایجاد می‌شوند.

 عالیشاه  با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر برای مددجویان، افزود: دیدار با مددجویان به همراه خیران و مسؤولان در قالب طرح مفتاح الجنه، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری جشن عبادت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز مکلف، غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد مازندران در ایام الله دهه فجر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران همچنین با اعلام اینکه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ۶۸ طرح اشتغال به مددجویان واگذار می‌شود، اظهار کرد: طرح اشتغال در بخش‌های دامپروری، پرورش قارچ، تولیدی، کشاورزی و… است.

 /۸۶۰۵۱/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.