پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری ۱۱۶۶ اشتراک گاز به مددجویان نهادهای حمایتی در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرعامل شرکت گاز مازندران از ۱۱۶۶ اشتراک رایگان گاز در سال گذشته به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش نهادهای حمایتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، قاسم مایلی رستمی، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از این تعداد انشعاب ۳۴۰ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۸۸ مورد به مددجویان سازمان بهزیستی، ۳۳۲ مورد به خانواده‌های ایثارگران و رزمندگان، ۱۰۰ اشتراک رایگان به مساجد و حسینیه‌های روستایی و شهری، ۶ مورد به مدارس خیر ساز بوده است.

وی افزود: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهرها و روستاها، برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری مناسبی با کمیته امداد در ارائه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت دارد که مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۲، افراد زیر پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران(جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مایلی رستمی افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی، کمیته امداد و خانواده ایثارگران می‌توانند کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.