پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هواداران نساجی در انتظار حضور وزیر ورزش در ورزشگاه شهید وطنی

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|صبح امروز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور به همراه چند نفر از کابینه خود از جمله وزیر ورزش وارد مازندران شدند و سجادی وزیر ورزش در شهرهای جویبار و سیمرغ نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرها است.

این سفر فرصت خوبی است تا وزیر ورزش از مهمترین دغدغه ورزشی‌ها و مخصوصا فوتبالی‌ها که بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر بود بازدید کند.

تاکنون در برنامه وزیر ورزش و جوانان بازدید از این ورزشگاه دیده نشده است که این مسئله موجب گلایه فوتبالی‌های مازندران شده است و انتظار است در طول سفر برنامه بازدید گنجانده شود.

جایی که این گلایه به نشست خبری دیدار نساجی و سپاهان هم کشیده شده است. مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار نساجی برابر سپاهان به انتقاد و گلایه از این برنامه‌ریزی گفت: «برای ما دیگر این قضیه لوس شده که انقدر گفتیم و فریاد زدیم» ولی آقای نویدکیا هم مثل همه مربیان لیگ‌برتری تأسف خوردند از اینکه مازندران با این همه بازیکن و ستاره، تیمش زمین بازی ندارد.

ابراهیمی افزود: این دیگر خسته‌کننده شده است، ولی واقعا همه هواداران ما یک انتظار کوچک دارند و آن هم این است که تیم خودشان در شهر خودشان بازی کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: الان هم که آقای سهیل مهدی مسؤول مسابقات لیگ اعلام کردند که تماشاگران تا ۳۰درصد می‌توانند به ورزشگاه بیایند، واقعا حق باشگاه نساجی مازندران این است!؟

ابراهیمی ادامه داد: از همه التماس کردیم و باز به همه التماس می‌کنیم ولی هیچ اتفاقی نیافتاده است. این پروژه تا حالا سه چهار بار عوض شده، ولی به‌عنوان یک رئیس جمهور انقلابی واقعا خواهش می‌کنیم کمک کنند. آقای رئیسی شما در سفر به مازندران هستید، والله آبروی باشگاه نساجی رفته است!

وی بیان کرد: مالک باشگاه ما از جیب شخصی خودش هزینه می‌کند و تنها تیمی در لیگ‌برتر هستیم که کاملا خصوصی هستیم، هیچ حمایتی نمی‌شویم که هیچ! ولی حداقل‌ها را برای تیم ما و برای هواداران تیم ما که همه ایران خوبی‌های هواداران نساجی را به خوبی به یاد دارند فراهم کنند. هر تیمی از هر شهری و با هر لباسی به قائمشهر سفر کرده، تشویق شده و از شهر ما و هواداران نساجی خاطرات خوب دارند.

ابراهیمی ادامه داد: خوشحال هستیم در کنار امام رضا(ع) هستیم ولی دوست داریم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر جایی که حق هواداران و باشگاه ما است بازی کنیم. آقای رئیس جمهور؛ آقای رئیسی، خواهش می‌کنیم که صدای باشگاه نساجی را حداقل بشنوید.

 

ظاهرا تاکنون  سجادی وزیر ورزش به جویبار و سیمرغ سفر خواهد کرد و خبری از بازدیدش از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و سایر ورزشگاه‌ها نیست که باید به این درخواست هواداران در سفر پاسخ داده شود چرا که به دید هواداران از سیمرغ تا قائمشهر فاصله‌ای نیست.

البته گفته می‌شود، چون برنامه‌ها تقسیم‌بندی شده و هر وزیر نماینده تام الاختیار در شهرهای مورد بازدید محسوب می‌شود، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، به عنوان نماینده رئیس جمهور از استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازدید خواهند کرد که انتظار است سجادی وزیر ورزش، در مسیر سیمرغ، سری هم به قائم‌شهر بزند! این حداقل انتظار فوتبالی‌ها و مخصوصا هوادارن پرشور نساجی است.

به گزارش فارس؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه ۲۰ اسفند) وارد فرودگاه شهدا ساری شد و در بدو ورود، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسؤولان محلی مورد استقبال قرار گرفت.مازندران مقصد هفدهمین سفر استانی رئیس جمهوری است.

 /۸۶۰۵۹/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.