پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همکاری ۵۰ هزار نفر با ستاد برگزاری انتخابات در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تعداد ۵۰ هزار نفر در انتخابات هشتم تیرماه با ستاد انتخابات استان همکاری داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نفر در قالب هیات‌های اجرایی و عوامل اصلی بودند که مستقیماً با این ستاد همکاری کردند و ترکیب هیات‌ها برای مرحله دوم تغییری نخواهد داشت.

قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مردم که بار دیگر حضور پرشوری را در انتخابات رقم زده‌اند، از فعالیت‌های شبانه روزی رسانه‌ها که لحظه لحظه حماسه‌های مردم شریف مازندران را ثبت و ضبط کرده‌اند تشکر کرد و افزود: مردم همواره در تحولات انقلاب اسلامی و قبل از آن نقش آفرینی کردند و این انقلاب خاستگاه مردم و به واسطه اراده جدی مردم به وجود آمد و نقش مردم در عرصه‌های مختلف برخلاف دیگر انقلاب‌ها مستقیم و موثر است.

گرجی با اشاره به اینکه نقش مردم در حوادث و اتفاقات مختلف از جمله دفاع مقدس، سیل، زلزله، کرونا، راهپیمایی‌ها، روز قدس و غیره همیشه تعیین کننده بوده، خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری نقش مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام نشدنی است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مردم همواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وصنعتی پای کار بودند، گفت: نقش اساسی مردم در صحنه‌های مختلف، مسئولیت و وظیفه مسئولین را دوچندان کرده و باید برای برطرف نمودن مسائل و مشکلات آن‌ها تسهیلگری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: مسئولین در رابطه با امور مردم هیچ شأنی جز خدمتگزاری ندارند و اگر نگاه خدمت صادقانه به مردم داشته باشند، نعمت است و اگر خدای ناکرده این نعمت را قدر ندانند خداوند از آن‌ها خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مردم مازندران علیرغم مشکلات و با توجه به فصل کشاورزی در مقایسه با میانگین کشوری حضور حداکثری و بهتری در برگزاری انتخابات داشته‌اند، عنوان کرد: کمتر از یک هفته به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و باز هم مردم نقش آفرینی خواهند کرد.

گرجی با بیان اینکه تعداد ۵۰ هزار نفر در انتخابات هشتم تیر ماه با ستاد انتخابات استان همکاری داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نفر در قالب هیات‌های اجرایی و عوامل اصلی بودند که مستقیماً با این ستاد همکاری کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه در حوزه امنیت نیز با حضور و تدابیر نیروهای پرتلاش فراجا، انتخابات در نهایت آرامش برگزار شد تصریح کرد: در این انتخابات فرصت حضور نمایندگان نامزدها نیز در سر صندوق‌های رای و همچنین شمارش آرا فراهم شد.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن را ۲ میلیون و ۴۸۸ هزارو ۸۷۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک میلیون ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

گرجی با اشاره به اینکه  مرحله دوم انتخابات نیز با همان ترکیب هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: شعبات اخذ رای نیز تغییری نخواهند داشت و فقط دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی می‌شوند.

وی در خاتمه انتخابات را اقتدار آفرین  و نماد وحدت و اتحاد و انسجام جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: انتخابات جمهوری اسلامی در معرض دید دوستان و دشمنان است و کشورهای منطقه و محور مقاومت و همچنین رژیم صهیونیستی نگاهشان به این انتخابات است. اگر قرار است مسائل و مشکلات مردم حل شود هیچ راهی جز  انتخابات نیست.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.