پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هر کسی علاقمند به ایران قوی و سربلند است در انتخابات شرکت کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده سپاه کربلا با حضور در پای صندوق رای، گفت: هر کسی علاقه‌مند به ایرانی قوی و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند. 

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ۸ تیرماه در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه استان رای خود را به صندوق انداخت.

سردار مسلمی پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی برای رقم زدن شکوه و عزت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اعتقاد داریم امروز عزت  و اقتدار ایران اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گره خورده است  و هر کسی علاقه‌مند به ایرانی قوی است باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه برنده واقعی انتخابات، مردم هستند، گفت: مردم با شور و نشاط و حضور حداکثری خودشان یک حماسه دیگری را برای انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، ۵۹ حوزه انتخابیه در سطح استان وجود دارد که شامل  ۲۲ حوزه اصلی (فرمانداری‌ها) و ۳۷ حوزه فرعی (بخشداری‌ها) است.

هر کسی علاقمند به ایران قوی و سربلند است در انتخابات شرکت کند

همچنین بیش از ۶۰ درصد شعبات اخذ رای در روستاها است و ۳۲۲۸ شعبه اخذ رای در استان وجود دارند که این تعداد شامل: ۱۷۷۰ شعبه روستایی، ۲۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ شعبه سیار است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.