پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هر قولی که به مردم دادم تلاش کردم  که عملیاتی کنم

فرماندار سابق ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس عباسعلی رضایی فرماندار سابق شهرستان ساری، با قرائت بخشی از وصیت نامه برادر شهیدش،گفت: وارد جریانات سیاسی نشدیم و خط قرمز ما انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی هستند.

وی اظهار کرد: زمانی که شهرستان ساری تحویل گرفتم که با بحران سیل، آتش‌سوزی مسجد جامع و مشکلات شهرداری و شورای شهر مواجه بودم.

فرماندار سابق ساری ادامه داد: با همه مشکلات که در شهرستان مواجه بودیم، ساری نزدیک به ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام داشت که تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام فعلی به ۳۲۰ پروژه رسیده است.

وی با اعلام اینکه ابنیه پروژه زباله‌سوز ۲۵ درصد بوده است، افزود: در حال حاضر شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی هستیم، بخش زیادی از پروژه ساری به تاکام به بهره‌برداری رسیده است.

رضایی با اشاره اقدامات انجام شده برای مشکلاتی که در کارخانه چوب و کاغذ وجود دارد، افزود: بنده در لحظه آخر متوجه شدم که کارخانه چوب و کاغذ قرار است به به فروش برسد اما تمام قد ایستادگی کردم و اجازه ندادم که این مجموعه به فروش برسد و حتی جلوی اصل ۴۴ شدن این کارخانه را هم گرفتم.

وی با اعلام اینکه به مردم مرکز استان مازندران دروغ نگفتم، افزود: هر قولی که به مردم دادم تلاش کردم  که عملیاتی کنم.

فرماندار سابق ساری با اشاره به قول پلمب میدان بار ساری،گفت: بنده به مردم قول دادم و اصرار به اجرای این مصوبه داشتم اما دستور مقامات بالادستی مانع از اجرای این پروژه شده و  برای تعامل در استان تلاش کردم که در این باره کمتر حرف بزنم با تمام وجود احساس کردم که حق مردم ساری در این منطقه ضایع می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.