پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران: مدیران استانی چالش‌ها را به وزراء انتقال دهند/ اقدام دولت در خرید کاغذ از مازندران قابل تقدیر است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار با وزیر آموزش و پروش، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران استان در زمان حضور وزرا مشکلات و چالش‌ها را بیان کنند و فقط به کارکردها و عملکردهای خودشان اکتفا نکنند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش حرف و گفتنی‌ها زیادی دارند، طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران،گفت: اینکه فقط افراد باسواد تربیت کنیم کافی نیست، بلکه باید فرد باسواد دیندار و در کنار آن یک مجاهد دلسوز برای کشور تربیت کنیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان، امیدهای آینده ما از نظر فکر، بصیرت، عقلانیت و آگاهی باید غنی شوند، راهبرد ما این است که انسان دیندار انقلابی با بصیرت تربیت کنیم اگر توانستیم با حفظ راهبرد بخش خصوصی را دخیل کنیم اثر گذار است در غیر این‌صورت خسارت است.

محمدی‌لائینی یادآور شد: اینکه ما با توسعه بخش خصوصی از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنیم مناسب نیست، هدف آموزش پرورش این است که فرد دیندار انقلابی و با بصیرت تربیت کند و اگر در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کردیم کشور در مسیر توسعه اساسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات دولت در رتبه‌بندی قابل تقدیر است و کار بسیار اثرگذار انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به فعالیت مدارس دو شیفته در مرکز استان، گفت: یک مدرسه با ۷۰۰ دانش‌آموز نیاز به توجه ویژه دارد،تهیه کاغذ از بخش داخلی اقدام اثرگذار و انقلابی در استان بوده است همین اقدام هم باید توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری و انجام شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.