پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه دستاورد‌های ۱۰۹ پایگاه مقاومت در ساری برپا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکر مجیدی طی در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه اسوه، از  انتخاب  ۱۰۹ پایگاه مقاومت به عنوان پایگاه‌های اسوه خبر داد و اظهار کرد: عملکرد یک‌ساله پایگاه‌های مقاومت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پایگاه‌های مقاومتی که در حوزه محلی و برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی و گروه‌های جهادی عملکرد موفق و شاخصی دارند، معرفی و انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت محلی برای انتقال تجربه رده‌ها و الگوپذیری و الگوگیری بسیجیان از تجریبات و عملکرد‌ها است، افزود: دستاورد‌ها و عملکرد پایگاه‌های مقاومت در سه موضوع و در ۱۲۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اضافه کرد: دستاورد‌ها در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی و گروه‌های جهادی و همچنین در موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد خانوار‌ها در برپایی کارگاه‌های اقتصادی زود بازده و دستاورد‌های علمی از جمله ابتکارات و اختراعات و خدمات دهی به مخترعان و مبتکران در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

مجیدی در ادامه با اعلام اینکه نمایشگاه اسوه از ۱۸ مهرماه تا ۲۵ مهرماه در بوستان ولایت ساری برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید نمایشگاه از ۹ صبح تا ۲۱ شب است و از عموم مردم  دعوت میکنیم برای بازدید از دستاورد‌های پایگاه‌های بسیج به نمایشگاه تشریف بیاورند.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقدامات بسیج برای دوستداران نظام و ایران اسلامی امیدافرین است، خاطرنشان کرد: با توجه به هفته وحدت و جشن‌های پیش رو، با هماهنگی‌های لازم در طول نمایشگاه هم جشن‌هایی برای مردم برگزار می‌شود.

 /۸۶۰۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.