پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – ۳ بهمن ۱۳۹۳

نماز دشمن شکن جمعه مورخه 3 بهمن 13933 بخش چهاردانگه در دومین سالگرد برگزاری آن در شهر کیاسر به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگري كياسري خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز دشمن شکن جمعه مورخه  3 بهمن 13933 بخش چهاردانگه در دومین سالگرد برگزاری آن در شهر کیاسر به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

امام جمعه محترم با سفارش به رعایت تقوای الهی و دوری جستن از مخالفت با  فرمان الهی اشاره به حدیثی از امام سجاد علیه السلام کردند که امام می فرماید سخت ترین زمان ها برای فرزند آدم سه وقت است ، وقتی که چشمش به ملک الموت می افتد و ساعتی که برانگیخته می شود و وقتی که باید در پیشگاه الهی و در محکمه خدا حساب پس دهد.

 

وی در ادامه با بیان آیاتی از قرآن کریم روز برانگیخته شدن را برای مجرمین و انسان های ستمگر و خودخواه و متکبر روز بسیار سختی دانست که در آن روز انسان ها به تعبیر قرآن همچون ملخ های پراکنده از زمین خارج می شوند اما انسان های پرهیزگار و متقی هنگام برخاستن از خاک به سلامت برانگيخته مي شوند.

 

خطیب نماز جمعه کیاسر در ادامه افزودند ، گناه را سهل نگیریم که انسان را بی ایمان از دنیا می برد ، چنانچه  پیامبر صلی الله و علیه و آله فرمود ای بندگان خدا بترسید از اینکه در گناه فرو روید  و آلوده در گناه شوید بر حذر باشید از سهل گرفتن معاصی زیرا که سبب ذلت و خواری انسان می شود، اگر کسی غرق در گناه شود خدا این چنین انسان را به حال خود وا می گذارد کم کم زمینه می شود حتی نبوت نبی الله را از او می گیرد و همچنان ادامه دارد کار به جایی می رسد که خدا را هم باور نکند ، گناه سر از کفر و بی دینی می آورد.

 

ایشان افزودند: این چنین است ما می بینیم آن هایی که مدعی هستند حداقل حضرت مسیح علیه السلام را قبول دارند چون غرق در گناهان هستند به پیامبری که خود حضرت عیسی (ع) بشارت او را داد اهانت می کنند ، پیامبری که رحمهٌ للعالمین است و هرگز مطابق هوای نفس سخن نمی گوید، پیامبری که نهایت تلاش را دارد تا جهانیان را به سوی هدایت و سعادت رهبری کند و سختی های مردم بر او فشار می آورد ، پیامبری که بسیار نرم خو و متواضع و فروتن است.

 

حاج آقا تیموری اهانت به پیامبر اسلام را ناشی از ضعف و درماندگی دشمنان در مقابل چنین پیامبری دانست چرا که راه پیامبر به سرعت جهان غرب را در می نوردد از این رو آن ها به تهمت و جسارت روی می آورند ما وظیفه داریم در مقابل این حرکت زشت قد علم کنیم و آن را محکوم کنیم.

 

امام جمعه محترم در ادامه به نامه سرگشاده رهبر عظیم الشان انقلاب خطاب به جوانان غربی اشاره کردند و بیان داشتند، رهبر معظم می خواهد با این بیانات تلنگری به جوانان غرب بزند که بیدار شوند و سعی کنند شناخت بی واسطه از دین اسلام پیدا کنند تا شرورهای تحت استخدام سردمداران غرب به عنوان نمایندگان اسلام به آن ها معرفی نگردند.

 

گفتنی است بعد از اقامه نماز جمعه و عصر نماز گزاران پشت سر امام جمعه منطقه چهاردانگه با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل از مصلی خارج شدند و به سمت میدان ولی عصر (عج) شهر کیاسر حرکت کردند و با تجمع در این میدان و گوش فرادادن به قطعنامه ای در محکومیت اقدام اهانت آمیز هفته نامه ضد مذهبی  شارلی ابدو فرانسه ، آن را محکوم کردند .امام جمعه محترم در پایان طی سخنان کوتاهی از حضور پرشور نمازگزاران در این راهپیمایی که در زیر بارش برف انجام شد تشکر کردند.

 

tazahorat-kiasar-15

tazahorat-kiasar-16

tazahorat-kiasar-17

tazahorat-kiasar-14

tazahorat-kiasar-10

tazahorat-kiasar-7

tazahorat-kiasar-8

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.