پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نقش مهم قرآنیان در جذب و گسترش فرهنگ قرآنی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مشاور قرآنی نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: یکی از بزگترین جاذبه و دافعه در گسترش قرآن در جامعه نحوه رفتار، فرهنگ و سبک زندگی قرآنیان است. 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سعید قربانی مشاور قرآنی نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز ۱۳ مردادماه در افتتاحیه مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران که در امامزاده قاسم(ع) بابل در حال برگزاری است، گفت: دوره‌های متمادی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران به لطف الهی از کیفیت و شکل مناسبی و خوبی برخوردار بوده و لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات نهایت تشکر را داشته باشم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از داوران کشوری و بین‌المللی بسیار خوبی در بخش آقایان و بانوان بهره‌مند هستیم و این یکی از برجستگی‌های این مسابقات است.

این پیشکسوت و داور قرآنی، تصریح کرد: هر چه بیشتر با قرآن مأنوس می‌شویم بی‌تردید رفتارمان قرآنی و به اهل بیت(ع) باید نزدیک باشد.

وی یکی از بزگترین جاذبه و دافعه در گسترش قرآن در جامعه را نحوه رفتار، فرهنک و سبک  زندگی قرآنیان دانست و اظهار کرد: هر چه ما در قرآن ورود بیشتری داشته باشیم، آثار و برکات آن در جامعه باید بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.