پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نفت آبادان – نساجی مازندران؛ جنگ برای بقا در نبرد قدیمی‌های ریشه‌دار

0

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| بیش از یکماه قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رسیدگی به پرونده شکایت سایپا از پیکان به خاطر استفاده از 6بازیکن تعویضی در جریان مسابقه دو تیم حکم سنگین 3 بر صفر را صادر کرد. آن زمان حکم کمیته انضباطی سر و صدای زیادی به پا کرد؛ علاوه بر اعتراض تند نساجی و ذوب‌آهن به عنوان دو رقیب سایپا برای بقا در لیگ برتر، پیکان هم به طور رسمی اعتراض خود به حکم را نشان داد تا پرونده به کمیته استیناف برود.

در نهایت و بعد از کش و قوس‌های فراوان استیناف حکم خود را در این خصوص صادر و ضمن رد شکایت باشگاه سایپا نتیجه بازی را به همان پیروزی 2 بر 1 پیکان در مسابقه برگرداند.

در حکم استیناف دلایل کافی برای رد حکم کمیته انضباطی مبنی بر تغییر نتیجه ذکر شده و البته آمده که برای خاطیان این اتفاق (تعویض ششم) تنبیهاتی در نظر گرفته خواهد شد.

صعود نساجی در جدول

سایپا تا قبل از بازی با ذوب آهن که با تساوی یک یک به پایان رسید، با سه امتیازی که با رای کمیته استیناف از دست داد، با 22 امتیاز از 25 مسابقه و تفاضل -9، در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داشت .با اعلام رای کمیته استیناف به نفع تیم پیکان، تیم نساجی مازندران هم در جدول یک پله صعود داشته است.

صنعت نفت آبادان با دو برد متوالی به شرایط خود در جدول لیگ سامان داد و اکنون با 32 امتیاز در رده دهم مسابقه قرار گرفته است اما هنوز به طور کامل از منطقه خطر دور نشده است.

نفتی که در نیم فصل اول چند هفته‌ای در صدر جدول قرار داشت اما سیر نزولی پیدا کرد؛ نساجی مازندران هم برای بقا باید در آبادان پیروز شود. نساجی 28 امتیازی سیزدهم است و اگر امتیاز نگیرد شاید کار سخت‌تری در روزهای آخر داشته باشد. نفت و نساجی دو تیم قدیمی، ریشه‌دار و پرهوادار فوتبال ایران است که تقابل آنها می‌تواند جذاب باشد.

در بازی رفت نفتی‌ها یک بر صفر برنده شده بودند؛ نساجی برای بقا سرنوشتش در ساق بازیکنان خودش است و قطعا در این نبرد سخت با تمام توان بازی می‌کنند اما امتیاز گرفتن از نفتی که دو برد متوالی داشته آسان نیست.

 /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.