پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست ماهانه مدیران مدارس شهر کیاسر با حجت الاسلام تیموری

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته ( دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵ ) نشست ماهانه مدیران مدارس شهر کیاسر با حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و با حضور  مسئول ستاد و رئیس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه  و همچنین  فرمانده مرکز سپاه چهاردانگه با موضوع بررسی و ارائه راهکار در خصوص مشکلات و تهدیدات تربیتی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) معلمی را شغل انبیاء است خاطر نشان کرد: اگر هر علمی موضوعی داشته باشد موضوع علم انبیاء، انسان است و اگر هر دولتی برنامه ای داشته باشد برنامه رسول مکرم اسلام (ص) سوره علق است. علم انبیاء انسانیت انسان است و می خواهند انسان را به رشد و تعالی برسانند همچنان که سوره علق با اقراء ، خواندن و آموزش شروع می شود.

امام جمعه چهاردانگه افزود: از آنجایی که انسان موجودی تربیت پذیر است، هم وراثت و هم جامعه و محیط در تربیت آن نقش دارد. متاسفانه جامعه امروز به سمت منفعت طلبی می رود که مخرب و زیان آور است.

وی در ادامه افزود: معلمین باید راه و منش انبیاء را ترویج دهند و فرزندانمان را با کلام خدا قرآن آشنا کنند. برای حفظ نسل مان از تباهی و گمراهی آنها را با قرآن ، مسجد و نماز جماعت پیوند دهند تا پرهیزکار ، عدالت خواه و منصف باشند.

در ابتدای جلسه مسعودیان زاده مسول ستاد نماز جمعه بخش و ریاست آموزش و پروش چهاردانگه در خصوص اهمیت برنامه ریزی و هدف از برگزاری این  جلسات مطالبی را بیان کرد و در ادامه نیز مدیران مدارس نکاتی را با موضوع تربیتی مطرح کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.