پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نباید نگاه‌مان به کدخدا باشد/ امروز جمهوری اسلامی بسیار قدرتمند است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری به عنوان سخنران سالگرد پیروزی انقلاب در مرکز مازندران با تبریک چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌‌ساز بزرگ انقلاب الهی جهانی است، از همان روزهای آغاز انقلاب اسلامی امام راحل غده سرطانی منطقه را رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن شماره یک ایران اسلامی رژیم اشغالگر قدس دولت‌های منطقه را بر علیه کشورهای اسلامی تحریک می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست، امام راحل در زمان شروع این نهضت اعلام کردند که این انقلاب باید به جهان صادر شود، انقلاب اسلامی افق بلندی داشته و منحصر به جغرافیایی ایران نیست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی آمده است که پرچم نهضت اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش برساند، افزود: مبدا حرکت جهانی امام زمان (عج) انقلاب اسلامی ایران است، این راه تا رسیدن به نقطه مطلوب الهی که در قرآن پیش‌بینی شده ادامه پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که دست خدا را بالای سرخود داشته باشیم خداوند نصرت را به ما عنایت می‌کند، اگر نگاه ما به کدخدا باشد خار می‌شویم، دیدیم در مدتی که قدرت در دست غرب‌گرایان بود، مشکلات اقتصادی جدی برای کشور ایجاد کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه ادامه داد: اگر برای برون‌رفت از مشکلات فعلی گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران باشیم ملتی سربلند و عزیز خواهیم بود.

 تسخیری، خاطر نشان کرد: امام راحل فرمود انقلاب مردم ایران اسلامی مقدمه برای ظهور امام زمان(عج) است، امروز کشور ما قدرتمند است اما نسبت به عملکرد برخی غرب زده‌ها در کشور گلایه‌مند هستیم.
 

 / ۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.