به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اشاره به تفکیک ماموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس ۱۱۰ به چگونگی حضور ماموران در ماموریت های محوله پرداخت و افزود: حضور ماموران در ماموریت های فوریتی کمتر از ۱۰ دقیقه و در ماموریت های غیر فوریتی تا ۳۰ دقیقه است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و هم استانی های عزیز در تماس و همکاری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و نقش مشارکتی آنها در تامین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس طی تماس با مرکز ۱۱۰ هستیم.
سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت : روزانه قریب به ۶ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱ برقرار که ۳۸ تا ۴۰ درصد این اخبار منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه می شود.
وی افزود: ۶۶ درصد از این ماموریت ها مربوط به حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها، ۳۴ درصد مربوط به حوزه راهور و پلیس راه ، ۴۵ درصد مربوط به راهنمایی و ارشاد از سوی پلیس و ۵ تا ۱۰ درصد این خبرها ارتباطی با پلیس نداشته و غیر قابل رسیدگی است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران به افزایش ۳۲ درصدی تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تماس در ۱۰ ماهه امسال با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که از این تعداد ۶۵۰ هزار تماس منجر به عملیات شده است.
سرهنگ حسن زاده از رضایتمندی ۸۶ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ شهروندان چنانچه امکان تماس با ۱۱۰ را نداشته باشند می توانند از طریق این سامانه پیامکی با مرکز ۱۱۰ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به شهروندان، گفت: در زمان درخواست امداداز پلیس ۱۱۰ محل دقیق حادثه را با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید .
وی افزود: به هنگام تماس با مراکز ۱۱۰ خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به تشریح موضوع، آدرس دقیق محل و یا مواردی که از سوی اپراتورهای مرکز ۱۱۰ درخواست می شود، اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اشاره به تفکیک ماموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس ۱۱۰ به چگونگی حضور ماموران در ماموریت های محوله پرداخت و افزود: حضور ماموران در ماموریت های فوریتی کمتر از ۱۰ دقیقه و در ماموریت های غیر فوریتی تا ۳۰ دقیقه است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و هم استانی های عزیز در تماس و همکاری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و نقش مشارکتی آنها در تامین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس طی تماس با مرکز ۱۱۰ هستیم.
سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت : روزانه قریب به ۶ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱ برقرار که ۳۸ تا ۴۰ درصد این اخبار منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه می شود.
وی افزود: ۶۶ درصد از این ماموریت ها مربوط به حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها، ۳۴ درصد مربوط به حوزه راهور و پلیس راه ، ۴۵ درصد مربوط به راهنمایی و ارشاد از سوی پلیس و ۵ تا ۱۰ درصد این خبرها ارتباطی با پلیس نداشته و غیر قابل رسیدگی است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران به افزایش ۳۲ درصدی تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تماس در ۱۰ ماهه امسال با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که از این تعداد ۶۵۰ هزار تماس منجر به عملیات شده است.
سرهنگ حسن زاده از رضایتمندی ۸۶ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ شهروندان چنانچه امکان تماس با ۱۱۰ را نداشته باشند می توانند از طریق این سامانه پیامکی با مرکز ۱۱۰ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به شهروندان، گفت: در زمان درخواست امداداز پلیس ۱۱۰ محل دقیق حادثه را با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید .
وی افزود: به هنگام تماس با مراکز ۱۱۰ خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به تشریح موضوع، آدرس دقیق محل و یا مواردی که از سوی اپراتورهای مرکز ۱۱۰ درخواست می شود، اقدام کنند.