پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای کرج، فیروزکوه و هراز

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رییس پلیس راه استان از منع تردد انواع موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه مورخ ۱۳ خردادماه تا ساعت ۶ مورخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محورهای کرج، فیروزکوه و هراز خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر گفت: در روزهای پیش رو، با توجه به پیش‌بینی حجم ترافیکی سنگین در محورهای استان مازندران، تردد کلیه موتورسیکلت ها در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه از هردو مسیر ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و برعکس، پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی، از منع تردد خودروها به سمت چالوس از میدان امیر کبیر کرج از ساعت ۸ مورخ ۱۸خرداد ماه امسال خبر داد و افزود: از ساعت ۱۱روز جمعه مورخ ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ منع تردد کلیه خودروها در مسیر بزرگراه تهران -شمال به مقصد چالوس و یک ساعت بعد از آن یعنی از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله به مقصد چالوس (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت شمال) اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: همچنین از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ مسیر کندوان از ابتدای مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد و این منع تردد تا ساعت ۲۴ همین روز ادامه داشته و سپس پایان طرح اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهان تاب در پایان ضمن تاکید بر اینکه از ساعت ۲۴ مورخ ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ تردد در محور کندوان به حالت طبیعی برگشته و دو طرفه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین محلی و افراد بومی در طول اجرای طرح آزاد خواهد بود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.