پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مقام‌ معظم رهبری افتخار خودش را خادمی امام رضا(ع) می‌داند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مراسم کلنگ‌زنی بیت‌الرضا (ع) بابل با حضور مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی، خادمیاران رضوی و مسؤولان در محل احداث بیت‌الرضا «گله محله بابل» برگزار شد.

این زمین به متراژ ۴۰۰ متر توسط خیر حاج محمدعلی ملکیان اهدا شد.کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل با ۱۷۰۰ عضو از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کردند. 

حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجموعه نام و یاد امام‌رضا(ع) محدود به حرم یک کیلومتری در مشهد‌مقدس نیست و این سفره پربرکت در سطح جهان بشریت می‌درخشد در هشت واژه مبارک زائر، زیارت، مزور، خادم، خدمت، مخدوم، حرم و حریم در  مجموعه خدمت رضوی معنا پیدا می کند.

وی بیان کرد: آسان شدن زیارت و پرمحتوا شدن زیارت از اهداف مجموعه خدمت رضوی است.

فرازی‌نیا تصریح کرد: مقام‌ معظم رهبری افتخار خودش را خادمی امام رضا(ع) می‌داند و باید به این خدمت افتخار کنیم و مکتب و فرهنگ رضوی نیازمند خدمت و تکریم است.

وی افزود: مکتب رضوی خدمت خادمان را می‌طلبد که هر جا‌ پرچم امام‌رضا(ع) باشد دفاتر استانی و سیصد هزار نفر خادمیار برادر و خواهر جذب این شبکه شدند.

مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: جمعی از عاشقان کانون خادمیاران رضوی که در قالب فرهنگی و اجتماعی با محوریت ائمه جمعه یک پرچم امام رضا افتتاح می شود در این مکان ها در کانون های خادمیاری به نام‌ امام رضا علیه السلام خدمت به مردم انجام می دادند.

وی با اشاره به اینکه در ۳۱۷ پرونده شفایافتگان در کمیسیون در کمتر از پنج سال در آستان قدس رضوی بررسی شد، گفت: ۶۵ تیم در سطح کشور پرچم مقدس و متبرک گنبد امام‌رضا(ع) را در دهه کرامت در محافل و مجالس مختلف می‌گردانند.

به گزارش فارس،  بیت الرضا(ع) در کمتر از هشت ماه در بابل ساخته می‌شود. 

  /۸۶۰۵۹/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.