پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معلمان باید دانش آموزان را ثابت قدم ، مقاوم و عزیز بار بیاورند

معلمان باید دانش آموزان را ثابت قدم ، مقاوم و عزیز بار بیاورند که اگر دانش آموزان احساس عزت کنند خود را باور می کنند و در نهایت سبب رشد خود و جامعه خود خواهند شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حجت الاسلام والمسلمین، دکتر تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه – شهر کیاسر، در جلسه (آبان ماه) شورای آموزش و پرورش منطقه، از آموزش و پرورش و اسماعیل امینی(بخشدار سابق) تقدیر و تشکر نمود و ضمن خیر مقدم به سید محمد حسین سلطانی(بخشدار جدید) برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین، دکتر تیموری،ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، با اشاره به سالروز قرارداد ننگین «کاپیتولاسیون» در ایران، گفت: امام، کاپیتولاسیون را سند بردگی می دانست که با اقدام شجاعانه خود بیداری و عزّت را برای ایرانیان بدنبال آورد.

 

ایشان با اشاره به آیه قرآن کریم، که فرمود: «هرگز، هرگز کافران راه سلطه بر مؤمنان ندارند» گفت: نباید در مقابل سلطه گران و کافران تسلیم شد و عزّت و اعتبار ما در گرو هوشیاری و بیداری و مقاومت خواهد بود.

 

وی ادامه داد: معلمان باید دانش آموزان را ثابت قدم ، مقاوم و عزیز بار بیاورند که اگر دانش آموزان احساس عزت کنند خود را باور می کنند و در نهایت سبب رشد خود و جامعه خود خواهند شد.

۱۱۱۱۱۱

۲۰۱۶۱۰۲۵_۱۱۱۳۳۹

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.