پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی ۱۹۰۰ متقاضی مسکن به بانک در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان امشب در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر و احداث مسکن محرومین استان، بر اینکه تلاش مضاعف  و اساسی نهادهای خدمات‌رسان از جمله شرکت توزیع برق و شرکت آب و فاضلاب جهت اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضرورت دارد تاکید کرد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی مازندران متعهد شد تا احداث ۲ هزار واحد دیگر از مسکن مهر را تا فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام برساند، همچنین ساخت مسکن اقدام ملی در بعضی از شهرستان‌های استان مازندران آغاز شده است اما تسریع انجام آن  به همکاری دستگاه‌های اجرایی بستگی دارد.

رازجویان تصریح کرد:  ساخت مسکن محرومین در مازندران از اولویت‌های دولت است، در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود استان باید جهت ساخت خانه برای اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه استفاده شود تا آرامششان فراهم شود. 

معاون استانداری مازندران یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی باید در راستای معرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت دریافت انشعاب برق در پروژه‌های مسکن مهر میارکلا ساری، با جدیت بیشتری پیگیری کند.

این مسوول اضافه کرد: از تجربیات پروژه مسکن مهر باید در دیگر پروژه‌های حوزه مسکن استفاده شود و پروژه‌های حوزه مسکن باید با کیفیت بالا احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی با اشاره به مسکن مهر چالوس گفت: شرکت آب و فاضلاب متعهد شده است تا انتهای سال جاری مشکل فاضلاب این مجتمع را برطرف کند، خانه‌دار شدن قشر کم‌درآمد جامعه از اهداف نظام جمهوری اسلامی باید باشد، از بانک‌هایی که جهت ساخت مسکن انتظار داریم جهت انجام تعهد صددرصدی، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رازجویان در پایان اعلام کرد: تا به امروز بیش از هزار و ۹۰۰ متقاضی مسکن محرومین که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند، بنیاد مسکن وظیفه نظارت و پایش جدی بر متقاضیان مسکن محرومین را انجام دهد تا بودجه‌ بلاعوضی که دولت اختصاص داده است در زمان مناسب هزینه شود.

 /۸۶۰۴۸/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.