پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسؤولان نوک پیکان امر به معروف و نهی از منکر هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهرداد محمدی امشب در  اولین همایش روسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای دولتی شهرستان بابل که با حضو ائمه جمعه، اعضاء شورای تامین و مدیران ادارت شهرستان در حوزه خاتم‌الانبیاء «صدر» بابل اظهار کرد: نعمت ولایت را در جمهوری اسلامی قدر بدانیم.

وی افزود: دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم، سردار دل‌ها در راه امر به معروف و نهی از منکر جان خود را نثار کردند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران تصریح کرد: همه آحاد و مسؤولان باید پای کار این ستاد بیایند، مسؤولین نوک پیکان این فریضه هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه اگر مسؤولان بدرستی در این امر عمل کنند مردم ما پای کار خواهند آمد، خاطرنشان کرد: نمی‌شود مدیری در اتاق در بسته باشد و انتظار داشته باشیم که در آن اداره فسادی رخ ندهد.

وی اضافه کرد: دیروز مجموعه گروه مطالبه‌گری استان خدمت یکی از مسؤولان رفتند، موضوع به حقی را مطالبه کردند که جواب آن مسؤول این بود که چون  اکثریت مردم این پوشش را قبول دارند ما نمی‌توانیم کاری انجام بدیم.

محمدی با تأکید بر اینکه از همه دبیران، روسا و شوراهای ستاد خواهش می‌کنم موقعیتی را فراهم کنید که مردم با شما بی واسطه ارتباط بگیرند، افزود: با همه مشکلاتی که پیش پای این دولت بود، دولت در این سه ماه خوش درخشید یکی از علت‌ها هم ارتباط بی‌واسطه مردمی بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اشاره به اینکه مردم اگر پای کار نظام بیایند مشکلات حل خواهد شد، یادآور شد: نمونه این امر، همین استقبال از شهدای گمنام که تو این ایام، شهر به شهر تشییع می‌شوند و دیدیم که مردم مازندران چه میزبانی خوبی کردند.

این مسؤول اضافه کرد: نظارت‌ها و زمینه گزارش‌های مردمی باید بیشتر شود، همیشه از دستگاه نظامی و قضایی در این امور انتظار نداشته باشید خیلی وقت‌ها با یک تذکر موضوع حل می‌شود.

محمدی با تأکید بر اینکه خدمات نظام باید از طریق رسانه شناسانده شود و اقدامات خوب بازنشر داده شود، گفت: اولین کار ما در مجموعه ستاد آموزش است، طرح ملی احیا آموزش امر به معروف و نهی از منکر را شروع کردیم، تشکل سازی‌های خوبی در این شهرستان صورت گرفت.

 /۸۶۰۵۱/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.