پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مربی نساجی قائمشهر: مستحق باخت برابر استقلال نبودیم

0

 حسن بادامکی دوشنبه شب پس از شکست تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به خبرنگاران افزود : بازیکنان ما به مراتب موقعیت های بیشتری از استقلال تهران در این دیدار داشتند و فشار زیادی را روی این تیم گذاشتند، ولی نتوانستند از موقعیت های خوبشان برای گلزنی و برد در این دیدار استفاده کنند.
وی اضافه کرد : تیم استقلال در هر دو نیمه به خصوص نیمه دوم خیلی تحت فشار بازیکنان نساجی قائمشهر قرار داشت و ما چندین موقعیت صددر صدی گل را از دست دادیم، ولی آنها ( استقلال) به دلیل تجربه بازیکنانش از اندک موقعیت های گلزنی استفاده کرده و به برد رسیدند.
بادامکی اظهارداشت : امروز بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و سرتر از استقلال تهران بودند، افسوس که در روزی که خوب بازی کردیم، نتوانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و دل هواداران و سرمربی تیم  که در کسالت به سر می برند را شاد کنیم.
مربی نساجی قائمشهر با ابراز خرسندی از صدور کارت بازی بازیکنان جدید این تیم از جمله محمد قاضی که در برابر استقلال نیز در نیمه دوم وارد زمین شد اضافه کرد : ما به هواداران خوب تیممان قول می دهیم که بازی های خوب خود را از این پس نیز ادامه خواهیم داد و تلاش می کنیم با بهره گیری از موقعیت های گلزنی به پیروزی برابر حریفان خود دست یابیم و وضعیت مان را در جدول این رقابت ها ارتقاء دهیم.
بادامکی با آرزوی شفا برای سرمربی تیمشان خاطرنشان کرد : امروز بیش از گذشته نبود سرمربی تیم ما بر روی نیمکت احساس شد و با آمدن رضا مهاجری قطعا ما به روزهای خوب خود بر می گردیم و دل هواداران را شاد می کنیم.
نساجی قائمشهر در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر میزبان استقلال تهران بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت و  استقلال با این برد با کسب ۲۱ امتیاز در رده سوم جدول رسید و نساجی نیز با این باخت همچنان با ۱۱ امتیاز از ۱۱ بازی در رده یازدهم جدول جا خوش کرد.
استقلال در هفته دوازدهم مهمان سپاهان در اصفهان و نساجی قائمشهر نیز مهمان پرسپولیس تهران است.

​​​​​​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.