پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مربی اسپانیایی در راه نساجی! /حدادیان: قرارداد با مربی اسپانیایی ۱.۵ ساله است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده‌اند.

این مربی جوان اسپانیایی که سابقه کار کردن در فوتبال آسیا را هم دارد، به‌زودی وارد ایران خواهد شد و قرمزپوشان قائمشهری را آماده دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر خواهد کرد.

او پیش از قبول هدایت نساجی مازندران در العربی عربستان فعالیت داشته و پیش‌تر نیز در الشباب سابقه مربیگری دارد.

البته که سابقه او به‌ویژه در تیم‌های پایه قابل توجه است و حالا این مربی در آخرین سال‌های دهه چهارم زندگی وارد فضایی جدید خواهد شد.

این مربی کم تجربه اسپانیایی، مدرک پرولایسنس یوفا را دارد و سیستم مورد علاقه اش ۱_۳_۲_۴ هست

آخرین باشگاهی که مربیگری کرده العربی عربستان است که فقط شش بازی در اونجا حضور داشته است و دو تا برد کسب کرد و چهار مساوی داشته است. قبل از آن هم در لیگ دسته دو اکراین، سرمربی تیم karpaty halych بوده است.

یازده بازی سرمربی تیم تیم بوده و چهار برد سه مساوی و چهار باخت داشته است.

قبل آن هم در الشباب عربستان بوده، ۱۹ بازی دوازده برد، دو مساوی و پنج باخت آورده که بهترین نتیجه اش بوده ، با آمار ۶۳ درصد برد!

*قرارداد ما با مربی اسپانیایی ۱.۵ ساله است

 رضا حدادیان در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه نساجی در جمع خبرنگاران، گفت: جلسه امروز با حضور مطهری برگزار شد. جلسه بسیار خوبی بود. مطهری یکی از سرمایه های کشور است. مربی است که با پرسپولیس افتخارات زیادی در لیگ ایران بدست آورده و تاثیرگذار بوده است. او انسانی فهیم و جنتلمن و فنی است. مربی که در نیم فصل اول با ۲۰ امتیاز پنجم جدول می شود به این معناست که یک قابلیت هایی دارد. تیم ما در ۱۱ بازی بردی بدست نیاورد. این نتیجه مورد پذیرش هواداران ما قرار نگرفت. تیم ما مشکل داشت و مثل نیم فصل اول نتوانست آن ضرب آهنگ همیشگی را داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظاراتی که هواداران از ما داشتند، برطرف نشد. توقعات از این تیم بالا رفته بود. ما یک تیم خصوصی هستیم و ما توانایی تقابل با ۷-۸ تیم را نداشتیم ولی مطهری توانست تیم را در نیم فصل اول به پنجم جدول برساند. 

مالک باشگاه نساجی گفت: امروز جلسه‌ای که با مطهری داشتیم، هر دو به این توافق رسیدیم که در باشگاه نساجی با هم همکاری نکنیم. نساجی، خانه باشگاه مطهری است. بضاعت تیم ما که خوب بوده است و ما توانستیم در نیم فصل اول پنجم شویم. یک سری از بچه‌ها ناراحت بودند و امیدوارم مطهری یک پست خوب در یکی از تیم‌های لیگ برتر بگیرند.

حدادیان گفت: در همین ۵ هفته یک مربی خارجی به تیم خواهد آمد. مربی که در کشورهای عربی کار کرده است. این هفته به تیم خواهند رسید و در این ۵ هفته اگر نتیجه خوبی داشته باشد، ادامه خواهیم داد. البته قرارداد این مربی خارجی تا پایان فصل بعدی است. 

وی اظهار داشت: ما یک سری نگرانی‌های امنیتی در بیرون از ورزشگاه داریم و می‌خواهیم تلاش کنیم تا AFC را راضی کنیم تا بازی‌ها در قائم‌شهر برگزار شود. 

  /۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.