پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران استانی مطرح در حوزه گردشگری گل و گیاه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: طی نوروز ۱۴۰۱ توجه خاصی به حوزه گردشگری گل و گیاه شده است.

وی افزود: طبق دستور استاندار مازندران در همه شهرهای استان در کنار بازارچه‌های موقت صنایع دستی، بخشی باعنوان گل و گیاه اختصاص یافته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه مازندران یکی از استان‌های مهمی است که در حوزه گردشگری گل و گیاه می‌تواند حرف اول را بزند و به‌عنوان استان شاخص باشد، تصریح کرد:  طی سال‌های اخیر گردشگری گل و گیاه را مطرح کردیم و باتوجه به این مهم باید در نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نیز شرکت کنیم و  در ایام و مناسبت‌های خاص ازجمله نمایشگاه‌های نوروزی بخشی از نمایشگاه‌ها به بحث گل و گیاه اختصاص یابد.

حسنی ادامه داد: امسال این موضوع نیز نهادینه شده که امیدواریم این مهم را به‌عنوان موضوعی قابل توجه در طول سال داشته باشیم‌.

وی در پایان با اشاره به اینکه مازندران به عنوان گردشگری گل و گیاه مطرح است، گفت:  اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده که لازم است این مهم با اهتمام جدی‌تری دنبال شود.

 /۸۶۰۳۴/ح


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.