پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر والیبال کشور| آغاز دور برگشت با بردهای هراز و هورسان

0

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۱۲ دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود.

دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان درحالی آغاز شد که در هفته نبرد تیم‌های ۱۷ امتیازی (شهداب یزد، مس رفنسجان و شهرداری ورامین)، شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین، مقابل میزبان خود هورسان رامسر کاری از پیش نبردند.

هرچند که روی کاغذ این ورامینی‌ها بودند که هم به لحاظ تعدا برد (۵ برد)، امتیاز (۱۷ امتیاز) و رتبه جدول (دهم) از حریف بالاتر بودند، اما در نهایت شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کردند و در سه ست متوالی و با ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۸ حریف را شکست دادند و به پنجمین پیروزی در لیگ برتر رسیدند.

این دیدار در مدت زمان ۹۵ دقیقه برگزار شد و تیم هورسان رامسر در ست اول اخطار تاخیر گرفت. در ست دوم و سوم بازی به ترتیب بهمن جهان‌دیده بازیکن شماره یک شهرداری ورامین و احسان دانش‌دوست بازیکن شماره ۷ هورسان رامسر به دلیل اعتراض به داوری، کارت زرد دریافت کردند.

یونس حسن‌زاده و محسن ترابی به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری، تیم نظارت را تشکیل دادند. داود نافعی و علی‌اکبر پاکدلان هم به عنوان داور اول و دوم، قضاوت داشتند.

* نخستین پیروزی دور برگشت در گرگان دشت شد

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در هفته نخست دور برگشت در گرگان توانست با حساب سه بر دو پاس این شهر را شکست دهد.

در این دیدار که پنج ست به طول انجامید شاگردان بهروز عطایی توانستند ست‌های دوم، سوم و پنجم را از آن خود کنند و ست‌های اول و چهارم را به میزبان خود واگذار کردند.

تیم لبنیات هراز آمل درحالی هفته چهاردهم را با پیروزی به پایان برد که از یک سو لبنیات به دنبال حفظ جایگاه چهارمی‌اش در جدول بود و از طرف دیگ پاس گرگان در اندیشه تصاحب جایگاهی بهتر از ایستادن در رتبه هفتمی. درنهایت این لبنیات هراز آمل بود که با ثبت نتیجه سه بر دو و کسب امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ در ست‌های دوم و سوم و ۱۵ بر ۱۳ در ست پنجم به پیروزی رسید. گرگانی‌ها هم در ست اول و چهارم به ترتیب ۲۸ بر ۲۶ و ۲۶ بر ۲۴ از حریف پیش افتادند.

تقابل دو تیم ۱۴۹ دقیقه به طول انجامید. اسماعیل مسافر از تیم پاس گرگان و رافع طبری از تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

محمد ابراهیم‌زاده، رضا خان‌محمدی، بهروز جعفری، مجتبی بیداریان و وحید خراسانی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و دوم، نظارت و قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

  /۸۶۰۵۹/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.