نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسین نیازآذری اظهار کرد: با توجه به کم اطلاعی متقاضیان دریافت خدمات اداری و تسهیلات بانکی آموزش و اطلاع رسانی فراگیر نحوه پرداخت و خدمات برای تحقق رونق باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و به هنگام تصمیمات دستگاههای اجرایی و بانکها خاطرنشان کرد: بسیاری از مراجعان آگاهی لازم از بخشنامهها و مقررات قانونی جهت برخورداری از تسهیلات بانکی و خدمات اداری را ندارند و در پیچ و خم ادارات و بانکها گرفتار میشوند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد، افزود: متأسفانه زمان صدور استعلام و گردش کار پرداخت تسهیلات بسیار طولانی است و تولیدکنندگان از اطاله رسیدگی به درخواستها ناراضی هستند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با تصریح آموزش و معرفی سامانههای الکترونیکی خدمات دولتی و بانکی تاکید کرد: بسیاری از متقاضیان با نحوه فعالیت سامانهها آشنا نیستند و فرصتهای سرمایه گذاری و اشتغال را از دست میدهند.
نماینده بابل با انتقاد از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری یادآور شد: تعارض برخی قوانین و مقررات، عدم همکاری بین سازمانی، تداخل تصمیم گیری، عدم تفویض اختیار به ادارات شهرستانی و امضای طلایی برخی کارکنان موجب طولانی شدن و سردرگمی ارباب رجوع و فساد اداری شده است.
عضو هئیت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و با نظارت حرفهای هرگونه کوتاهی را هشدار دهد و به صورت آنلاین خطاها را رصد و مدیریت نماید.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسین نیازآذری اظهار کرد: با توجه به کم اطلاعی متقاضیان دریافت خدمات اداری و تسهیلات بانکی آموزش و اطلاع رسانی فراگیر نحوه پرداخت و خدمات برای تحقق رونق باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و به هنگام تصمیمات دستگاههای اجرایی و بانکها خاطرنشان کرد: بسیاری از مراجعان آگاهی لازم از بخشنامهها و مقررات قانونی جهت برخورداری از تسهیلات بانکی و خدمات اداری را ندارند و در پیچ و خم ادارات و بانکها گرفتار میشوند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد، افزود: متأسفانه زمان صدور استعلام و گردش کار پرداخت تسهیلات بسیار طولانی است و تولیدکنندگان از اطاله رسیدگی به درخواستها ناراضی هستند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با تصریح آموزش و معرفی سامانههای الکترونیکی خدمات دولتی و بانکی تاکید کرد: بسیاری از متقاضیان با نحوه فعالیت سامانهها آشنا نیستند و فرصتهای سرمایه گذاری و اشتغال را از دست میدهند.
نماینده بابل با انتقاد از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری یادآور شد: تعارض برخی قوانین و مقررات، عدم همکاری بین سازمانی، تداخل تصمیم گیری، عدم تفویض اختیار به ادارات شهرستانی و امضای طلایی برخی کارکنان موجب طولانی شدن و سردرگمی ارباب رجوع و فساد اداری شده است.
عضو هئیت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و با نظارت حرفهای هرگونه کوتاهی را هشدار دهد و به صورت آنلاین خطاها را رصد و مدیریت نماید.